Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dusjer 1-2 ganger pr. dag. Har ikke tørr hud, soffinfeksjoner eller sånne ting av den grunn..... Er bare renslig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver morgen. Og på kvelden de dagene jeg har trent. Har heller ikke sopp...hehhe

Skrevet

Dusjer hver kveld. Er det noe jeg virkelig nyyyyter etter at mini har lagt seg så er det en lang, varm dusj. Hender jeg dusjer på mårra'n også, om jeg er skikkelig trøtt.. Så da vet du det! :)

Skrevet

Dusjer hver dag, om morgenen. Men dusjer også gjerne om kvelden før jeg legger meg. Deilig å være nydusjet når man skal sove. Gjort dette i alle år og har helt perfekt hud.

Skrevet

Når jeg føler for det....

:o)

Skrevet

stort sett hver dag. Har jeg dusja om morran og trent et elelr anna så blir det en dusj til

Skrevet

prøver å dysje hver dag, men hvis jeg som no har daffe dager hvor eg nesten bare er hjemme og styrer så kan det gå annhver dag.. men vasker meg hver dag,, men tror ikke håret mitt har godt av å bli dysjet hver eneste dag... blir fortere tørt da..

Skrevet

Nesten hver dag. Er redd for å lukte svett, og liker å føle meg ren.

Skrevet

hver dag.. av og til 2 når det er så varmt.. har aldri hatt sopp eller tørr hud.. bruke og såpe å sjampo hver gang..

Skrevet

Annenhver til hver 3. dag. Prøver å dusje med måte for å holde på kroppens naturlige forsvar.

Skrevet

Dusjer før jul og pinse jeg. Fantastisk prevansjon.

Skrevet

Dusjer hver dag,noen ganger 2 ganger om dagen... Selvom jeg har eksem og ekstremt tørr hud... Er så deilig å dusje! :)

Skrevet

Kommer helt an på..

Skrevet

Annenhver dag, oftere de dagene de trengs. Ellers tar jeg ofte smådusjer bare for å skylle av kroppen.

En skikkelig dusj inneholder ganske mye...hårvask, barbering av armer, bein og dåse, hudskrubb, ansiktsvask og intimvask..

Skrevet

Dusjer hver annen/tredje dag. Har en hudtype som ikke tåler for mye av det, har heller ikke svettekjærtler som gjør at svetten kommer i dråpeform..

Dusjer selvfølgelig oftere etter trening osv og vasker meg nedentil og under armene hver eneste dag!

Skrevet

Hver morgen og noen ganger på kvelden, eller på ettermiddagen hvis jeg hr behov for det

Skrevet

makan til idiotisk spørsmål!!!! Får deg et liv!!!!

Skrevet

Som regel 1 pr.dag. Nokre som såg programmet i går om dei to som ikkje vaska seg i det heile tatt på 6 veker ? !! Dei hadde 3 kleskift, men bare 1 labbepar som dei brukte oppigjen.. Æsj det var ekkelt, ikkje ein gong vask av hender etter dobesøk......Like før eg brekker meg....

Skrevet

Dusjer en gang for dagen, stort sett om kvelden.

Hender det går to dager mellom hårvask, håret mitt er så langt og tykt...

Skrevet

Annenhver dag hvis jeg ikke har trent eller blitt svett ellers.

Skrevet

Hver kveld. På morgenen vasker jeg selvsagt ansiktet og under armene. Vasker håret med shampoo hver kveld også. Har ikke sopp eller spesielt tørr hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...