Gå til innhold

Hvor ofte vasker du håret DITT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1-2 ganger pr. uke her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver 3. dag. Det gjelder dusj av kropp også. Tror ikke på alt for mye utvasking av hud og hår. Vasker meg litt de dagene jeg ikke dusjer. Min lukt er det aldri klaget på. Faktisk har de få jeg har vært sammen med påpekt at jeg overhode ikke har noe kroppslukt heller ikke på et visst sted, jeg tror dette kommer av at jeg ikke gnikker og gnur. Ingen eksem, soppinfeksjoner osv.

Skrevet

Dusjer hver dag, men jeg er veldig aktiv (trener mye), noe annet ville vært grisete.

Skrevet

Jeg dusjer hver dag, men vasker håret max. 3 ganger i uka!

Skrevet

Tja, ingen fasit på det gitt.. Hver tredje dusj, tenker jeg.

Jeg dusjer for øvrig hver kveld. Ikke fordi det nødvendigvis trengs, men jeg eeeeeeelsker å legge meg nyvasket!

Skrevet

hver tredje dag ca. Dusjer hver dag, da.. Gammel vane fra før jeg gikk ut i perm, så i sept når jeg begynner å jobbe igjen blir det to dusjer og en hårvaskerunde hver dag.

Skrevet

dusjer som regel hver dag, men noen ganger uten å vaske håret.. tror på renslighet..

Skrevet

vasker håret stort sett hver dag - har en fet hodebunn... har prøvd å kutte ned til annenhver dag osv, men det hjelper ingenting!! like fett!!

Skrevet

Vasker håret når jeg dusjer. 2-3 ganger i uka. Ellers så vasker jeg meg vanlig under armene og nedentil resten av uka.

Skrevet

Dusjer hver dag men vasker håret annen hver dag..

Skrevet

dusjer å vasker hår hver dag..

Skrevet

Dusjer og vasker håret stort sett hver eneste dag =)

Skrevet

Hver dag nå på sommerhalvåret i hvertfall ( pga pollen ol)

Vinteren annenhver dag...dusjer hver dag.

Skrevet

Hver 3. dag samtidig med at jeg dusjer. I mellom blir det vask der det trengs. Vil ikke leve i helt kliniske omgivelser. Aldri syk. Alltid fått høre at jeg lukter godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...