Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt biletter til Foo Fighters, skal overraske typen på bursdagen. Kjøpt til meg og ham. Men så skal plutselig både mamma, pappa og svigermor vekk, de eneste som jeg stoler på kan være barnevakt en hel natt (ha gullet på overnatting). Min søster kunne også vært, men hun jobber natt og fikk ikke fri. Hva gjør jeg?

1. Gir biletten til en kompis av typen, så får de gå og kose seg?

2. Spør en snill tante om hun kan passe, selv om hun ikke har hatt mye kontakt med gullet og aldri passet ham før (er egentlig utelukket)?

3. Går på konserten, men drar rett hjem etterpå, så kan typen gå på byn med kompiser? Hadde egentlig tenkt å ta en helaften, feire bursdagen hans... Da kunne pappa passet, men han kan ikke ha ham på overnatting fordi han skal ta første fly til Oslo dagen derpå!

Hadde gledet meg sånn til den kvelden. Typisk at alle plutselig skal bort :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel egentlig skissert mulighetene over.

I prioritert rekkefølge bør du gå for 2, 3, 1....

God konsert! :-)

Skrevet

Ser du kjære ludderet. Mamma til tre søte små er enig med meg:)

Skrevet

Mener dere virkelig det altså?

Skrevet

100%

Sønnen din får det så bra så;)

Skrevet

Signerer mamma til tre søte! :)

Skrevet

Hm, dere overrasker meg :-) Men hvis dere sier det så :-)

Skrevet

Ta den snille tanten passe :) han kommer sikkert til å kose seg, og jeg regner med at konserten er sent så han kommer nok til å sove mesteparten av tiden..

KOS dere, foo fighters er jo et utrolig bra liveband!

Skrevet

Ja, det gjør vi! :o)

hehe=)

Men, er det lenge til da?

Sier hun ja, så kan dere jo bruke to-tre dager i forveien - noen timer om dagen der, så de blir litt kjent.

Daniel ville ikka hatt problemer med det, bare han blir litt kjent først med folk går det greit! (sier jeg som har hatt Daniel borte fra meg en gang, og det til søstra mi, hehe:p Men til gjelngjeld: Den gangen hadde søs mi og Daniel møtt hverandre mellom 5-7ganger. Så de var ikke sååå kjent... :P )

Skrevet

Det er 11. juni... Har et lite håp i svigersøster, mulig hun kommer til Bergen rundt den tiden, da kan hun sikkert passe. Bedre enn en tante ihvertfall. Men hvis det blir noe sånt, får vi gjøre dem kjent med hverandre først ja :-)

Skrevet

Portene åpner visst 18.00, så hun må nok gi kveldsmat og kveldsstell. Vi pleier å ha ham i seng til 20.00...Er så redd for at hun ikke skal klare å få ham til å sovne, hehe... huff...

Skrevet

Hvor gammel er babyen din?

Skrevet

6 mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...