reenie Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 finnes det noen måte å sjekke/vite om man er moden eller om man har noe åpning??på egenhånd mener jeg?? har hatt litt "rivninger" i underlivet siste 2 dager,er dette rier? takk den som svarer! er så spent nå,bare 6 dager til termin:)
Tungt med to Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Det er ikke anbefalt etter det jeg har lest, pga evt infeksjonsfare og slikt. Noen andre damer på disse sidene mente man kunne stikke ei hand oppi der, for å sjekke. Men når du fram? Vet du hva du skal kjenne etter? Hva gjør du så? (Man kan tross alt gå med noen cm åpning "lenge") Nå er jeg passert termin med 3 dager, men jeg har ikke tenkt å prøve å kjenne etter, for det endrer jo ingenting. Ved forrige fødsel gikk jeg 14 dager over, og fødte en frisk og fin gutt uten komplikasjoner. (Håper selvsagt jeg slipper å gå så lenge denne gang.. :-)) Rivningene du kjenner er sannsynligvis et tegn på modning, og snart er du mamma.
reenie Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 hei! tusen takk for svaret ditt, jeg tror nokk du har rett ang å tulle oppi der,forandrer ikke saken uansett! er så spent nå at jeg leter etter tegn dagen lang:) håper det skjer noe snart,med oss begge:) masse lykke til!!!! reenie¤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå