Willy Wonka Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg snur han når jeg går inn og sjekker han i løpet av kvelden og når jeg selv skal legge meg. Snart 8 mnd. Er det nødvendig?
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Det samme gjør min. Han er bare 6 mnd da. Helsesøster mente at jeg ikke kunne holde på å snu han tilbake hele natten, men er litt redd for å la han ligge sånn. Han kan ikke snu seg selv fra mage til rygg enda. Tror at når de kan snu seg fra mage til rygg selv, så trenger man ikke å snu de hvis de ligger i mageleie. Men ikke helt sikker.
Audacious Angel Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Min har snudd seg over på magen fra han var rundt fire mnd, og jeg snudde han endel i førsten, men når de er såpass sterke at de klarer å snu seg frem og tilbake selv så er det ikke farlig lenger. Du blir hvertfall veldig sliten om du skal stå opp og sjekke om han ligger på magen hele tiden...
*Smiley* Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Mini er 9mnd .Han begynte å snu seg på magen fra han var 6 mnd. Fant ut at jeg kunne jo ikke snu han hele tiden.Men gjorde det hvis jeg skulle opp på do feks. Nå er han straks ni mnd og snur seg alle veier i senga .Lar han ligge nå. Hvis jeg snur han , så snur han seg fort tilbake.Så da er det ingen vits.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå