Gjest Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Vi er en gjeng som i flere år har gått på bading sammen, baby bading som ble familie bading.Nå har vi sent ut regning og måtte purre på ett par stk...Den ene familien nekter å betale fordi de ikke får være i garderoben 15 minutter ut i neste time... Greit nok at det bare er snakk om 600 kr, men hun sa til oss at vi får polti anmelde de for å få pengene fordi hun gadd ikke være med lenger,sa fra i dag, 3 uker igjen av badinga, en betaler hvert halv år... Er litt i sjokk jeg,her har de bada hver uke siden januar, men betale nei det nekter de... Åhhh hater å være den som organiserer sånt , lettere å bare betale andre enn å stå for hovedregninga selv.. Måtte bare få ut litt frustrasjon kjedelig å betale andre sin bading.sponse heter det vel...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Ehh, jaja.. Hvis de har vært der siden jan og ikke gidder noe mer NÅ fordi de ikkke får være der i garderoben, hvorfor var de med etter 2-3-4 ++ time? Nei, syns faktisk du skulle gått litt videre med dette jeg.. Man må da betale for seg Jeg ville faktisk gjort noe med det der...
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Vi kan ikke akkurat politianmelde for 600 kr, men surt er det ja.
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Du kan vel annsette et inkassobyrå eller noe? forstår det som at dere driver med babysvømming e.l.? AT folk får seg til å gjøre sånt forstår jeg bare ikke :-S
Miss Misantrop Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Slemme mennesker. Jeg vet det er dyrere å kreve inn pengene enn å betale. Så jeg syntes veldig synn i deg. Det er merkelig hvordan det alltid mangler penger når man er en gruppe over 10 rundt et restaurant bord også. Og er man ferre er det alltid en eller annen som tar hele regningen på sitt kort og gir mindre tips en de som gir kontanter og derfor får sponset store deler av sin middag. Ofte er det de samme personene som går igjen også. Jeg er et nek og sier aldri noe. Men lei av snyltere er jeg.
Trulte76 Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Frekt. de har jo vært der mesteparten av perioden. Så hun burde så absolut betale. Hun setter jo bare seg selv i et dårlig lys da..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Kansje du kunne tatt kontakt med svømmehallen og forklart saken for de og hørt om dere kunne kommet til en løsning slik at du slipper sitte med dems regning.. Er jo ikke rett at du skal sitte og betale for noe dem har brukt, ufattelig frekt og ufordragelig er det.. Og dette skal være voksne mennesker?
lykketreff:-) Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Ta henne på ordet og gå til politiet med en anmeldelse - det er så vidt jeg vet gratis.
påtjukken Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 prøv å få ett inkassobyrå til å ta saken. dei gir seg iallefall ikkje.. dumt at du skal betale for dei. 600 kr kan brukes på andre ting:)
trebarnsmamma84 Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 Ja veit du kva...eg hadde tatt ho på ordet, og gått å politianmeldt dei...ho har sikkert berre trua med det,for ho veit at de ikkje kjem til å gjere det....så får ho seg nok ein stuck når ho får ein anmeldelse i posten....Dette kan dei ikkje sleppe unna med.....
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #11 Skrevet 30. mai 2008 Idag har vi fått 300 kr med de, hun presterte å si at hun trodde badinga var gratis siden de ikke hadde betalt noe før og hun var ikke med i noen gruppe??? Jaja de får seg ett sjokk skal de begynne på offentlig bading der er prisene pr gang mye mer..Nå koster 24 uker 600 kr.. Skal ringe bassengledelsen og si at de ikke må leie ut de, men ellers går vi ikke videre med saken... Men er i sjokk over den dårlige oppførselen deres ja... Det med å betale med kort og ta tipset er bare såå kvalmt...Snakk om å tjene på andres vennlighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå