Linda:) Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 prøver å overbevise meg selv om at det kansje går bra. Høres sikkert litt rart ut, men klamrer meg til håpet om at spiren har klart å holde seg fast. Har lest igjennom 40 sider her på 1 tri om blødninger osv, så jeg vet jo at jeg sliter... men.. ah. Jeg er 5+5 i dag. Begynte å blø i morges, masse blod og koagulert blod..Jeg fikk time hos legen og hun sa at tappen var lukket, men at det var massse blod der inne. tok hcg test og skulle få vite resultatet om en uke! Hun ringte sykehuset og de sa at det ikke var noen vits i å ta ul, siden jeg ikke var så langt på vei. Så nå får vi vente en uke å se hva som skjer.. kansje det snart vil gå opp for meg at vi har mistet.
Amalie skal bli storesøster Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Huff da. Ser at du skrev dette innlegget igårkveld, men lurer sånn på hvordan det har gått med deg inatt. Da jeg aborterte hadde jeg blødninger i kombinasjon med store magemserter, Du skriver ikke at du har vondt i magen, så kanskje det går bra??
Linda:) Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 Det har gått fint i natt. Jeg blør fortsatt, men det er som en mens. Har heller ikke noe spesielt vondt i magen. Men belest som jeg er så har jeg jo lest at det er flere tilfeller der det er mistet uten at det de har hatt vondt i magen:(
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Huff...krysser fingrene her for deg!!! Jeg hadde en kraftig blødning i uke 16 på mitt forrige svangerskap- kjente at blodet rant. Trodde jeg tisset meg ut- så mye var det. . Måtte ligge en uke på sykehus. Så sørg iallefall for å ligge i ro!! Jeg fikk ikke gå på do en gang de to første dagene, men måtte få et bekken under meg i sengen. Gikk kjempe flott til slutt. Var mest sannsynlig gravid med tvillinger og mistet en av dem. Men morkaka var og lav. Så lykke lykke til!!!!
Linda:) Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 Takk for det:) Håper det er en liten der inne som holder fast.
Marianne83 Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Hei! Jeg håper virkelig at dette går bra! Har mistet selv og vet alle følelsene man har rundt en blødning. Man har også hørt om mange som har blødd mye uten at det har gått galt! Ønsker deg alt godt og håper ikke du må hoppe av 1. tri riktig ennå!!!
Linda:) Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2008 Ja håper det går bra. Føler meg kjempe naiv...face it liksom.. men jeg knyttet meg nok litt for fort til spiren, det er det som gjør det så vanskelig å gi slipp.
Marianne83 Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Forstår akkurat hvordan du har det... Jeg hadde det slik selv... Men som sagt: Kan gå bra for deg selv om det ikke gjorde det for meg! (byttet nick fra Prøver igjen... er gravid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå