Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 ...var de gode? Og merket evt ungene at det var en "annerledes" pølse? Har ikke helt bestemt meg for hva jeg synes om fiskepølser...hehe.
er det muuulig Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 ja prøvde di siden vi ikke spiser vanlige grillpølser osv av svin.... så tenkte at litt variasjon var jo genialt... meeen fyyy dii kjøøper jeg aldrii igjen!! donga di ned med ketchup og sprøstekt løk...men likevell var der en ekker smak og ettersmaken er ikke noe god.... mulig jeg er ømfintlig...meen vi kasta halve pakken.... meen er jo kansje verdt ett forsøk....kan jo hende ungene dine liker dem.... mine visste ikke at det var nye pølser...men likte dem ikke likevell...
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Gutten vår på 4 har spist dem ved to ulike anledninger, og ikke kommentert at de er annerledes. Han var bare glad han fikk pølser. Jeg synes de både luktet og kjentes fæle ut - og jeg smakte ikke på dem nei. Bare ordet fiskepølse høres grusomt ut...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Meg og sambo hadde de til middag- da min mamma har sagt vi spiser for lite fisk!! Stekte de, hadde potetmos og grønsaker til, samt ketchup som det stod som serveringsforslag på pakken. Jeg hadde middagspølsevarianten... Men hverken jeg eller sambo synes de var noe gode og kommer ikke til å kjøpe de igjen
murmelmamma Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 ungene mine elsker pølser og elsker laks....men dette ville de ikke ha..og det skjønner jeg...de var IKKE gode...det var en rar smak på dem...så nei..det blir ikke noe fast innslag hos oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå