Bæibi1+2 Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Er det noen som har erfaring med å bestille stelleveske på nett? Tenkte å benytte meg av lav dollarkurs...Hvilke sider sender til Norge?
eple3 Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Dette vurderer jeg også - det finnes en hel drøss med nettisder, søk på diaper bag - har ingen oversikt over hvilke som sender til norge og ikke. Det jeg er litt bekymret for er dersom en må betale toll av det så er det kanskje ikke så veldig billig allikevel? Noen som vet hvordan det fungerer`?
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har bestilt min Petunia Picle Bottom på babybrowns.com. Det er også en nettbutikk på babypetunia.com. Sant å si så er jeg usikker på om man må betale toll, da jeg kjøpte meg doppler, måtte jeg nemlig ut med toll på hele beløpet (vare+frakt) og det ble 200 kr ekstra å betale. Jeg har lest i noen innlegg at de har bedt folka på babypetunia pakke det inn som gave, og at da skal man slippe toll, men det er jeg også usikker på. Jeg får min veske sendt til en kollega på USA kontoret vårt og hun sender det med en person som skal til Norge for å omgå toll-tullet. Gleder meg vilt og uhemmet til veska kommer. Kjøpte en Touring tote på salg til 98 USD pluss bærestropper....
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 JA - jeg har fått min JU-JU-BE BE ALL diaperbag som jeg bestilte fra USA. Er kjempebegeistret! Pris 117 dollar. nettbutikken er www.kiwikidsgear.com Jeg fikk pakken i løpet av ca 7 dager, den var merket som gave, verdi 30 dollar så det ble ikke noe toll/moms på den. Anbefaler virkelig JU-JU-BE det er knallgod kvalitet, lekre mønstre, masse fine lommer osv. Vurderer å bestille en til... Litt bedre oversikt over modellene får du på www.ju-ju-be.com , men der kan du ikke bestille. (Se evt også på www.kenguruloftet.no) Samme nettbutikk -kiwikids- har også SKIP-HOP stellevesker. Men de kjenner jeg ikke.
Binne Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Jeg fikk min skip hop fra KiwiKid sine sider også. Den er superfin og praktisk. Fikk den i løpet av en uke. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå