Lillemus&mamma'n Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg venter mens 9. juni, og lurer veldig på om jeg er gravid nå... Har jo lurt på det de fire foregående periodene også, men denne gangen har jeg hovne pupper, stikking i underlivet og vondt i korsryggen... Så til saken; jeg er ikke direkte hard på flaska- det blir vanligvis et glass rødvin i uka- max. Siden vi begynte å prøve for to måneder siden, har jeg drukket tilsammen 4 glass vin (hver gang jeg har fått mensen ). Men så har det seg sånn at vi skal gifte oss på fredag i uke 23, og siden jeg ikke vet om jeg er gravid, og ikke orker å innvolvere familien i "våre greier", lurer jeg på om det er ok å drikke et glass sjampanje og et eller to glass vin i løpet av den dagen? Jeg kan lure meg unna ganske mye ved å bytte glass med mannen og sånn, men det blir jo veldig påfallende å ikke drikke noe i sitt eget bryllup. Noen som har noen fornuftige innspill her?
*Lykkeliten* Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Jeg hadde drukket ett eller to glass! =) Det er jo tross alt bryllupet deres.. =) Jeg vet om flere som brukte å ta ett glass vin til maten når de var gravide.. Lykke til med bryllupet! =)
påtjukken Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 syns no du skal kose deg eg.. mange så har drukket alkohol uten å vite dei er gravid og fått friske og fine unger.. så lenge en ikkje overdriver så tror eg ikkje det vil gjør noe, og dessuten er ett glass vin for dagen sunt, og når en er gravid.. det fikk eg vite da eg var gravid sist.. så kos deg og gratulerer sånn på forveien:) og lykke til:)
2prinsesserogbim Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 jeg hadde drukket et glass og to jeg også, det er jo ikke sikkert du er gravid heller, og om du er det så skader det ikke me så lite..... mange drikker jo også vin for å få i gang fødselen også så...
Lillemus&mamma'n Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 Takk for gode innspill, alle sammen! Da blir det et par vinglass på meg på fredag, skulle jeg være gravid, så er det jo bare 10 dager, eller noe, så det er vel ikke sååå krise:)
Meerim Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Så mange fine kommentarer, også ingen som husker å gratulerer og ønske lykke til!?! Får gjøre det jeg da: Gratulerer med bryllup, og lykke til på dagen deres!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå