Gjest Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Vi er en gjeng som i flere år har gått på bading sammen, baby bading som ble familie bading.Nå har vi sent ut regning og måtte purre på ett par stk...Den ene familien nekter å betale fordi de ikke får være i garderoben 15 minutter ut i neste time... Greit nok at det bare er snakk om 600 kr, men hun sa til oss at vi får polti anmelde de for å få pengene fordi hun gadd ikke være med lenger,sa fra i dag, 3 uker igjen av badinga, en betaler hvert halv år... Er litt i sjokk jeg,her har de bada hver uke siden januar, men betale nei det nekter de... Åhhh hater å være den som organiserer sånt , lettere å bare betale andre enn å stå for hovedregninga selv.. Måtte bare få ut litt frustrasjon kjedelig å betale andre sin bading.sponse heter det vel...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Ja, det er ganske så¨utrolig........og deilige når de har vært og badet hver uke siden januar. Sånne mennesker er svært sjarmerende igrunn........not;-D
Reveenka Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Herlighet! Men fok er så frekke at ergentlig burde man ikke bli overrasket lenger... Regner med at det bekjentskapet er en saga blott nå, så de ville jeg sendt ut purring på purring, og latt det gå til konfliktrådet eller evt anmeldt. Jepp, jeg kan være et skikkelig gnagsår når jeg bare blir tirret nok - baresådereveitdet...!
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Heisann :0) Idag har vi fått 300 kr på kontoen så vi gir oss, hun trodde ikke at hun var del av noen gruppe...Hun bare gikk hver onsdag hun.I flere år har det vært rot med regningene , men i høst tok vi over og sendte ut første regninga.Den betalte de.450 kr.Så hun mente at det var alt for dyrt og betale 600 kr nå...Jaja hun skal få se at når de skal på offentlig bading med tre unger og to voksne så blir prisen betydelig høyere enn de det har betalt hos oss. Kjenner henne ikke, tror hun er jugosavisk, men skal ringe ho som fikk ho med fortelle at det har blitt ett problem.Vi føler for å forsvare oss for hun mente at vi trakkaserte henne fordi hun må være ute av garderoben til klokka 18....og pga at hun ikke er norsk..Hun skulle finne seg en annen gruppe der hun fikk bedre tid. Jaha. Lykke til sier nå jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå