Gjest Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Vi er en gjeng som i flere år har gått på bading sammen, baby bading som ble familie bading.Nå har vi sent ut regning og måtte purre på ett par stk...Den ene familien nekter å betale fordi de ikke får være i garderoben 15 minutter ut i neste time... Greit nok at det bare er snakk om 600 kr, men hun sa til oss at vi får polti anmelde de for å få pengene fordi hun gadd ikke være med lenger,sa fra i dag, 3 uker igjen av badinga, en betaler hvert halv år... Er litt i sjokk jeg,her har de bada hver uke siden januar, men betale nei det nekter de... Åhhh hater å være den som organiserer sånt , lettere å bare betale andre enn å stå for hovedregninga selv.. Måtte bare få ut litt frustrasjon kjedelig å betale andre sin bading.sponse heter det vel...
Anne-B. Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Det er jo svindel, man betaler for noe man har benyttet seg av..
papoyo Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Jøss, det var da også noen venner å ha... Tror ikke de ville vært vennene mine lenger etter noe sånt, faktisk. Og hvorfor skal de straffe dere, det er vel ikke deres skyld at de ikke får være der de 15min? Nei, sånne idioter hadde jeg ikke giddi å omgås var jeg deg.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Da sender du til forliksrådet eller inkasso, alt ettersom hva som passer deg best. Det der var utrolig dårlig gjort av de. Og uoppdragen som jeg er;-P hadde jeg bare sån i forbifarten nevnt dette til de andre foreldrene. Sån at du har ditt på det 'rene' hvis det skulle bli noe baksnakking og krangler hvis du går videre med saken.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Hvor lang tid hadde de på seg i garderoben, da? Åkke som synes jeg jaggu meg de skal betale for det! Det er vel ikke noe DU bestemmer! Nei, det er skummelt å ta på seg sånt ansvar...
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Kjenner henne faktisk ikke, hun er utenlandsk,kom inn pga noen andre...Er sikkert ikke pga hennes nasjonalitet altså,men hun presterte å kalle mannen min både det ene og det andre..Han ble så paff.Kunne nok like gjerne vært en nordmann så vi ikke får det på oss...At hun ikke betaler altså.. Men vi poiti anmelder ikke for 600 kr, men er litt forbanna her ja..Hun mente hun ble trakassert fordi hun ikke fikk være 15 minutter lengre i garderoben,men da er jo en ny gruppe der..Sukk.. Nå ja pengene er tapt, men frustrasjonen sitter i..
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Vi får en time disponibelt på den tiden må en kle på og av.. Er hel vanlig time... Hun sa at hun ikke gadd mer og kunne kanskje betale 200 kr..Men tviler på at vi får noe..
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 1 time av og på er jo mer enn nok! Er det mulig å være så smålig, ja! Jeg bruker ca 15 min på å skifte på meg og guttungen når vi skal ut i vannet... Tar jeg meg god tid bruker jeg ca 30 min å dusje oss og kle på...
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 Kjenner jeg er helt paff jeg,her har de bada sammen med oss i flere år, men siden jeg skreiv på regninga at vi må være ute av garderoben klokka.... så trakkaserte vi ho og hun nekter å betale..Skreiv det til alle pga vi fikk klage på at gruppa vår var seine ut av gareroben.
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 Men det er ho som er sein, dvs var sein ut av garderoba..har ikke vist seg på noen uker, siden vi gav ut regninga..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå