jeg fant firkløvern Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 I morgen skal jeg ha ut spiralen, og jeg hater gynekologiske undersøkelser... huff! Var det vondt å fjerne den, og tok det lang tid? Skal også ta en celleprøve, noen som har gjort det også? Hvordan var det da?
Amy=) Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 jeg tok ut spiralen min, det gjorde litt vond. Men bare på n ubehagelig måte. Var ganske raskt gjort.
Testing123 Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Har ikke fjernet spiral hos lege, den falt ut av seg selv... Men måtte til legen etterpå og sjekke om alt var i orden der nede (og det var det, heldigvis) Celleprøve er ikke vondt, du kjenner det bittelitt men ikke mer enn å sette inn spiralen (går fortere også)
Duracella Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Å fjerne spiral er smertefritt, men det fins klønete leger. Gjør som regel mest vondt å sette den inn. Celleprøve er en liten følelse av et "skrap" borti veggen på innsiden av deg, om det gjør deg noe klokere. tar et sekund og er over innen du rekker å blunke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå