sina08 Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 For 9 og 12 år siden fikk jeg to gutter, i morgen blir jeg satt igang 5 dager på overtid og venter ei jente denne gang....er så spent, men samtidig er dette veldig skummelt!!! Jeg var på ul for litt over to uker siden, da veide hun ca 4300 +/- 10 %...Hun er ei stor jente, så de velger altså å sette i gang fødselen i morgen...trur ikke jeg får sove i natt, men må prøve så godt jeg kan:))) Kommer vel med en fødsel historie når vi kommer hjem....TVI TVI:)))
Supermamm Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Masse lykke til imorgen! Så deilig å vite at du snart skal få møte dattera di:) Skjønner om det blir vanskelig for deg å sove inatt ja. Ligg ned og hvil deg om ikke annet, du trenger jo all den energien du kan få til imorgen!
reekleim *fødeklar* Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 ja tvi tvi, dette ¨år nok så bra så bra, må jo være rart å vite at helt sikkert at det skjer imorgen... Lykke til og kom gjerne tilbake med historie til oss ventende...
sina08 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 Takker og bukker:)) Det er kjempe rart, har født to ganger før men skjønner liksom ikke denne gangen heller at det kommer noe så stort ut av 9 mnd venting...gleder meg til å møte henne, det har vært en tøff reise så langt!!! Kos dere masse videre:)
Herkules Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Lykke til Skjønner godt at du ikke får sove i natt, sist jeg fødte ble jeg lagt inn pga vannavgang og viste at jeg ville være mamma snart, sov 2 netter på sykehuset, første natten var jeg urolig og andre natten viste jeg at jeg om morgenen ville bli satt igang. Var ikke mye lett å sove. Slapp å prøve så veldig lenge for kl 3 startet fødselen og kl 9 var han ute, 1 time før jeg skulle settes igang (forsto det også slik at om jeg ble satt i gang kunne det fort ta 3 døgn før jeg var mamma.) Gled deg til imorgen sov så godt du kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå