mrsatilla har 2 Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 tja... ikke akkurat gode band m i år heller :-) dem kjører så smalt at det er nesten ingen som gidder å møte opp.. Satser dem ikke bedre enn de har gjort i de to forrigegående årene så blir d m kraftig underskudd :-)
The most famous Ludder Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 Jeg tror det blir bra i år :-)
mrsatilla har 2 Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 har mine tvil :-) men men... Jobbet første året, da hadde de kjempe telt, men knappast folk... kjipe greier. Syns de satser for dårlig, men siden festidalen har hvile år i år, kan d jo være det blir større oppmøte om ikke anna..
The most famous Ludder Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 Vet om noen bra band som skal være der i år, du har sikkert ikke hørt de før :-)
mrsatilla har 2 Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 er noe jente- punk band som skal være mener jeg å ha hørt? Fikk ramset opp noen band, og må nok si at jeg ikke har hørt de før :-)
The most famous Ludder Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2008 Og da kan du jo ikke vite om det er bra eller ikke ;-) Lørdagen blir bra ;-)
mrsatilla har 2 Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 nei det er nu sant, men hvis det ligner på de to årene som har vært, så er det ikke mye å skryte av :-) krysser fingre for GY å gjengen får det så bra som de ønsker :-) Vil ik bruke energi på Husnes rock, men du får fortelle om det ble bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå