Mamma til tre gutter Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 eg har termin 3 februar.. og er andre gangs fødende.. litt kjekt å følge med dere! kjekt viss me hadde vert en gjeng!!
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Gratulerer:-) Ta en titt inn på terminklubben for februar 2009, vi er en gjeng der:-)
BAcer vil ha flere :) Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 *rekker opp ei hand* Jeg har termin 2 februar og er også andregansfødende. Hvordan kjennes kroppen din? Jeg har nestn ingen symptomer.. Men merket det i bekkenet før jeg tok testen. Det liker jeg ikke helt Hvor gammel er Mathias? (regner med det er sønnen din?)
Mamma til tre gutter Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2008 eg og har nesten ingen symptomer.. er trøtt og sliten, og litt ømme bryst.. sleit en del med harde kynnere forgje gang og føler nesten at det allerdede begynner nå men det er jo alt for tidleg så eg håper ikke det blir sånn denne gangen.. vi får bare vente og se.. mathias blir to år den 19 august.. sleit du med bekkenløsning forgje gang?? ser du er andregangsfødende du og, kor gammel er ungen??
har spire i magen min Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 2 februar er min termin, er andregangsfødende. hadde svangerskapsforgiftning forrige gang som endte i hastekeisersnitt.. hadde skyhøyt blodtrykk.. en opplevelse som sitter hardt i... skal følges nøye opp denne gangen da jeg har lettere for å få det engang til.. men akkurat nå vil jeg bare se å komme meg til de 12 ukene:) Lykke til allesammen
Mamma til tre gutter Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2008 off det hørstes ikke kjekt ut.. men bra du blir følgt opp nøye denne gangen.. er jo ekkelt og tenke på... eg og vil bare komme meg til 12 uke.. man er jo bekymra for at det skal gå gale.. syns det er så mangen som mister her inne.. kor gammel er eldste ungen?? ønsker deg masse lykke til.
Mamma til tre gutter Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2008 samme dato som meg.. spennende... =)
BAcer vil ha flere :) Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Linn th og mathias: Hei! Jeg fikk bekkenplager i den siste halvdelen av svangerskapet. Men det var ikke så voldsomt, så jeg reagerer litt på at jeg allerede kjenner noe der nå! Håper det går over og at jeg slipper det denne gangen. Jobber ikke nå, så da tar jeg det mer med ro Jeg hadde også mye kynnere forrige gang! Fikk dem da jeg var 16 uker på vei.. Jenta vår er 14 mndr Hun løper rundt og er kjempeaktiv. Får håpe jeg klarer å holde tritt med henne etterhvert Hvor bor dere? har spire i magen: Vi har jo nesten samme nick!! Og samme termin-dato stilig
sekke Skrevet 2. juni 2008 #12 Skrevet 2. juni 2008 hei. termin 1 feb. dette er nr to. dattera vår blir 3 år i januar. jeg har ingen symptomer bortsett fra litt ømme pupper. venter på kvalmen som sikkert kommer da vi skal begynne å flytte om 14 dager..
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 2. juni 2008 #13 Skrevet 2. juni 2008 Jeg er gravid med nr.2. Termin 8 februar. Har en datter fra før av som blir 4 i november. =) Ble gravid på 1pp denne gangen, kjempeglad!
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 2. juni 2008 #15 Skrevet 2. juni 2008 Har termin 3.februar:) Har ei jente som blir 2 i september!
Amabolla Skrevet 2. juni 2008 #16 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har termin 4.februar og har ei jente som blir 2 i september jeg også
jobber med saken har klart det Skrevet 3. juni 2008 #17 Skrevet 3. juni 2008 Jeg og har termin i februar:) Litt usikker på datoen, men ca den 10
håpogtro Skrevet 3. juni 2008 #18 Skrevet 3. juni 2008 Hei, har akkurat kommet inn her :-) Etter egne beregninger blir termin ca 6 februar.Men fødte 2 uker for tidlig - og veldig fort sist, så har en følelse av at det kommer til å skje tidlig denne gangen også. Har en datter på snart 2 1/2 :-) Formen er bra, kan egentlig ikke kjenne så mye til at jeg er gravid. Merker det mest på humøret kanskje ..... :-o)
Endaenbabyønskes Skrevet 3. juni 2008 #20 Skrevet 3. juni 2008 Hvis alt går bra blir det rundt 2.februar! Hurra for oss!
Astarte Skrevet 3. juni 2008 #21 Skrevet 3. juni 2008 Har termin 4 februar og er andre gangs fødende selv:) hvor gammel er barnet ditt? Jeg har en sønn på 4 fra før:)
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 3. juni 2008 #22 Skrevet 3. juni 2008 Hei hei.. Jeg har foreløbig termin 02.02.09 og er 2.gangs fødende også!!!! Hadde et supert 1 svangerskap, men merker at dette blir helt annerledes.. er kjempe oppblåst i magen..ser ut som om jeg er 6 mnd på vei..ingen klær som passer..så er litt vanskelig å skjule graviditeten for å si det slikt... Av symptomer er det småkvalme, stooooore ømme pupper og oppblåst mage med mye luftsmerter!!!!! Hehe...dette skal bli morsomt du!!!!!
Fuji Skrevet 4. juni 2008 #23 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har termin 8 februar og er nå 4+5 uker på vei. Fra før har jeg ei jente på 22 mnd. Jeg har ikke noe særlig symptomer ennå, og syntes at det hele er litt uvirkelig. Jeg har litt ømme bryst og føler meg ganske trøtt, men ellers så merker jeg ikke noen ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå