Tante Bassa Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Mandag 26.mai ble Teo født, 15 dager før termin. 2950g og 48 cm. Fødselen gikk fort og greit. Fra første vonde rie til han var født, tok det 40 min. Vannet gikk 6 timer tidligere. Vi kom hjem fra A-hus i ettermiddag, og koser oss hjemme. Ammingen er ikke helt på gli enda, men vi jobber med saken....(begynner å komme litt melk nå)
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Grattis;-) Nydelig navn! Lykke til med ammingen;-)
2 fine små Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Oi, for et tempo!! =o) Gratulerer saa mye. Kos dere masse naa. Kan jeg spoerre deg, tok du modningsakupunktur og/eller bringebaerbladkapsler? Synes det er paafallende mange som har greie, korte foedsler for tiden... Bare nyskjerrig. Ha en flott sommer med baby!
Tante Bassa Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 Tusen takk. Femina: Jeg har ikke tatt noe som kan sette i gang eller få fortgang på fødselen. Har født raskt to ganger tidligere også, så det var forventet.
2 fine små Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Skjonar, takk for svar. Og heldige deg! Som foeder saa raskt og greit. Jeg var 24 t paa kur sist og brukte totalt 41 timer fra foerste pille til hun var ute. Saa jeg er nyskjerrig paa alle som foeder kjapt og greit.... =o) Vil gjerne har oppskriften.
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 gratulerer med gutten, kjempefint navn har han fått og :-) kos dere!
Krusemynthe Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Hei, Sonja!! Så det var en liten Theo du ruget på. Så flott at det har gått greit og så godt at du koser deg i den "nye" situasjonen!! GRATULERER så masse! Skal si du hadde et imponerende tempo! (..men det hadde du vel hatt tidligere også?) Lykke til i tiden som kommer. Du vet hvor du finner meg/oss hvis det blir stille for deg;o) Klem!!
Krusemynthe Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 Teo.. sorry, gammel vane med denne h'en. Navnet er forøvrig veldig fint!
Diamanten Skrevet 31. mai 2008 #14 Skrevet 31. mai 2008 Gratulerer så mye med gutten;) Jeg skal også føde på Ahus, hvordan synes du det var er? kos deg masse med babyen fremover. hilsen meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå