Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Hva gjør dere med småtassene når det er sol, og dere er ute? I morgen er det meldt kjempevær, og jeg hadde tenkt å ha en liten piknik på plena:) Hvis det blir like varmt som i dag så blir det fort 25 grader. Guttungen på 4 mnd holdt på å smelte i dag... Vet ikke hvor fort de blir brent jeg, men hvis jeg bruker solblokk og lager skygge for han, tåler han en stund ute da tror dere?
mamma`n te Kaja Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 så lenge han ligger i skyggen hele tida skal det gå fint! Ha på han lette klær! Hadde med tuppa til syden da hun var 2 mnd, og hun storkosa seg i lite klær i skyggen enten i vogna eller bare på ett pledd
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Unngå å utset ha for direkte solsteik ei god stund til...parasoll eller lignedne er ypperlig...kan godt ligge på et pledd på plena da... Har du ikke parasoll eller fes en paviliong kan du være kreativ å lage skyge på andre måter, henge opp et tepper mellom to stenger elelr noe feks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå