Theeaelis Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg fikk en sønn for en mnd siden, og vet ikke hvem barnefar er. Har verdens beste kjæreste som stiller opp for både meg og ungen, men han er ikke faren, og det er han fult klar over. Men saken er det at jeg er usikker på om jeg vil vite hvem faren er, for vi 3 har det jo så godt. Og de som er klar over at de kan være faren vil ikke ødlegge det vi 3 har. Men er det dålig gjort av meg og ikke vil finn ut det ? føler meg sikkelig råtten, men ting er fint som det er. Og vi er kun 17 & 20år. så jeg er litt rådvill. Trenger masse råd fra de som har erfaring. føler meg så grusom som ikke vil vite det hjeelp
Miss Dynamite Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 du må jo gjøre det du syns er best... Det kan på en måte være kjekt å vite hvem faren er, HVIS det skulle skje no senere, og juridisk og greier.. Men samtidig, hvis dere 3 har det så bra nå.. så hadde jeg også kanskje latt det "ligge" .. lykke til iallfall!!
MorLykkelig Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Det der er jo en litt vanskelig situasjon. Men, på et eller annet tidspunkt må du jo faktisk fortelle barnet at han har en far han ikke kjenner. Og barnet vil lure på ting osv. Så for å forberede deg på den dagen, så ville jeg vel kanskje funnet det ut. Dessuten, hvis du holder barnet bevisst unna sin biologiske far, uten at det ligger en god grunn bak, så kan dette være noe barnet kan komme til å bruke mot deg senere. Klandre deg for at han/hun ikke kjenner faren osv...
Randis Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jeg hadde uten tvil funnet ut hvem far er. Rett og slett for barnet sin del. Før eller senere må du finne det ut. Gratulerer med en sønn! Lykke til uansett hva du velger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå