Gå til innhold

Fått gjort masse i dag!! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig flyttet inn i hus, som har tatt noen måneder å pusse opp - høygravid og fin..hehe.. Har vært noen strie måneder, kjenner jeg nå, så det er så ekstremt deilig å være inne og på plass! Fint blir det her og :o)

Og i dag har mamma og samboeren vært her og hjulpet meg (og etter hvert mannen) å rydde i hagen, har felt tre svære grantrær, og gud hjelpe meg så mye kvist!!! 3 KJEMPEstore hengerlass til søppelfyllinga ble det! Og egentlig skulle vi ta garasjen også, den er full av esker og ting og tang etter flyttinga, men det rakk vi ikke... Nå kom liksom hagen litt mer fram..hehe. GODT med alt som er gjort, og du verden så godt med hjelp! Bare 10 dager igjen til termin, så jeg er så takknemlig for alt vi får unna, og alt vi får hjelp til. Er jo ikke bare bare med en liten en fra før å få tid til alt.

....OG på toppen av det hele har mamma sagt at hun vil vaske ut leiligheten vi flyttet fra! *bukke nikke neie, tuuuuuuusen takk!!!*

Ah! En fin dag altså! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?? Oi..hehe.. pcen streika her, så trodde ikke det ble lagret *ler* Sorry....! hihiihi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...