edvina har fått en gutt Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Hvor mange av dere var ekstremt kvalme samt hadde ømme bryster o.l men som allikevel mistet? Alle sier at det er et godt tegn med kvalme, men er dette bevist eller bare snakk.....
3 snart 4 :o) Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Jeg hadde Ma sept 06 og hadde alle symptomene frem til forundersøkelse før abort (kunne rett og slett ikke få barn da....) Noen mister symptomene og andre ikke. Var på tidlig UL idag (bekymrer meg litt) og så hjerteslag, og jeg er veeeeldig kvalm
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Når jeg var gravid med sønnen min for snart 3 år siden, var jeg litt kvalm, og hadde ikke ømme pupper i det hele tatt.. Og dte svangerskapet gikk kjempefint. Nå sist hadde jeg kjempeømme pupper, og var litt kvalm.. Men da mistet jeg desverre i MA.. Så det er nok ikke det som avgjør tror jeg.. Men syns uansett ikke at man skal bekymre seg (jeg vet at det er enklere sagt enn gjort...), prøv å slappe av og nyt at du er gravid. Man får jo uansett ikke gjort noe mer ennå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå