Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 huff, jeg vet ikke Noen ganger kommer de, andre ganger ikke. Irriterende! Jeg har lagt merke til at hvis jeg venter ganske lenge mellom hver gang jeg barberer meg så blir det mindre nupper.
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 1: har nytt blad på høvelen og bruk en god høvel med MAX 3blad 2: Skyll og vask underlivet med varmt vann. 3. Ta på rikelig med skum og barber MED hårene, og skyll alltid for hvert strøk 4. Når man er ferdig skyll så godt med kaldt vann ( det er LITT ubehagelig, men det lukker porene) 5: smør på et godt lag med aloeveragel Jeg slipper unna "nuppene" på den måten i hvertfall...bedre å barbere hver dag/ annen hver dag på denne måte enn å få inngrodde hår og røde nupper.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Men hvis man barberer KUN med hårene, så blir det jo forsatt stikkende stubber igjen!
Mamsen86 Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Den grønna flaska fra Kondomeriet fungerer som en drøm!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 barber først rett nedover, så fra midten til sidene, så tversover (vannrett) deretter forsiktig oppover mot hårene.. da blir man glatt og fin.. husk å smøre med en fet krem eller en god olje etterpå for å få en silkemyk hud uten nupper
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 stikker ikke jeg ;-) bruker alltid ny høvel ( de kan fin fint brukes under armene og på leggene etterpå) Jeg gjør dette hver eneste kveld da, for ja, det varer litt kortere den veien enn andre veien, men man unngår "kalkunhuda" ;-) Beste er selvsagt voksing, men det krever tålmod...gjør det av og til, men må da spare minst en halv cm hver gang og det har jeg ikke tålmod til alltid, men er da helt glatt i ca 2 uker.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Får ikke nupper hvis jeg tar først med hårene, deretter mot. Vibratorrens fra Kondomeriet kan brukes etterpå, ellers har det vel kommet en egen for intimbarbering på Kondomeriet :-)
Hikken Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 Signerer på Mami21&Umulius sitt innlegg,den grønne flaska med unirens fra kondomeriet er laget for å unngå nupper og fungerer som en drøm!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #11 Skrevet 30. mai 2008 Den flaska fra kondomeriet funker ikke noe på meg iallefall, har brukt den mange ganger men kommer like mye fordi om. Uansett hva jeg gjør så kommer det nupper.Er utrolig irriterende.
Harald Ripultfør Skrevet 30. mai 2008 #12 Skrevet 30. mai 2008 Ugl@, Hvor vondt er det å vokse? Det høres så ekstremt smertefullt ut.. Men det frister litt i om med at det holdet så lenge.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #13 Skrevet 30. mai 2008 jepp, dildo-rens er tingen(den grønne flaska fra kondomeriet, som hun over nevnte...)
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #14 Skrevet 30. mai 2008 Det er verst første gangen, så blir det gradvis mindre smertefullt, akkurat som når man starta å nappe øyenbrynene. Og det er verst på selve venusbegeret av en eller annen grunn. Men synes det er verdt det :-) Anbefaler å få gjort det på salong. Braseliansk voksing, siden det ikke er så lett å få det til selv skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå