♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Hopper i det en gang til. Én måned siden sist jeg la inn magebilder. Nå er det bare tre dager til jeg rusler over til siste trimester....
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 så nydelig mage..gleder meg skikkelig til jeg får så stor mage...tenker du nyter dagene nå!!lykke til med 3 trimester og fødsel.
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 DEN flotte magen,skikkelig flott =) Gleder meg til jeg får tutemagen min!
Undrende85 Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Så rund og fin Ser ut som en perfekt gravidmage syns jeg, noe å være skikkelig stolt av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå