Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 jeg får til tider noe som jeg tror er angstanfall,blir helt skjelven,og kjempenervøs,kan bare komme helt plutselig,men når jeg tenker over det,er det bestandig etter at jeg har gått og vært litt småbekymret for noe,i dag var det antageligvis det at jeg synes babyen har sparket lite. er i uke 30 nå,kan det komme av at det er blitt trangere inni magen min?? er jo liv,bare litt roligere. er det flere som sliter me angst? noen gode råd?? jeg trenger litt beroligelse!!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 JEg er i uke 25, og merker veldig forskjell fra dag til dag hvor mye han sparker. Noen dager masse, og andre dager ingenting. Jeg blir selvsagt bekyrmret når det har gått en dag og jeg ikke kjenner spart. Ring evnt til legen til og få en time så de kan lytte etter hjertelyd osv. Det måtte jeg sist da det nesten hadde gått en uke uten at jeg merket liv.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 ok,jo kjnner jo liv hver dag,bare litt roligere. hadde tre dager me så mye aktivitetet at jeg nesten ikke fikk sove,så tre fire dager der hun har vært mye roligere,er det helt vanlig,eller noe å bekymre seg foir? skal til legen imorgen,så jeg får jo svar da sikkert men men,synes bestandig det dokker opp nye ting å tenke på,må vel bare lære meg å slappe litt mer av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå