Gå til innhold

Er dette dårlig gjort av meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min startet sin pappaperm på mandagen men har bare vært hjemme med datteren vår 2 dager pga han har vært borte på messe og reiste i dag på skole og kommer hjem i morgen.. I morgen har han tenkt seg på danmarkstur med jobben men problemet er at han har en sønn fra før av som skal være hos pappan sin nå til helgen. Han mener jeg skal være hjemme med sønnen i tillegg til at jeg skal ha ansvaret for jenta vår på 11 mnd til han kommer hjem på søndag.. Jeg syns det er dårlig gjort av han å dra på denne turen pga for det første så har han pappapermisjon og for det andre kommer han til å være en del borte pga skolen og eksamener og for det tredje at dette er helgen hvor hans sønn kommer. Jeg sa til han at jeg syns det var dårlig gjort av han å være borte mer enn han virkelig må og at jeg ikke orket å ha han alene. ( Skal sies at gutten er 5 år og utrolig aktiv og slitsom).

Er det dårlig gjort av meg å nekte han å dra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres utrolig umoden ut han samoberen din...men du kan vel ikke nekte han strengt tatt.

Skrevet

Syns du gjorde rett,og om han skal ha sønnen sin.Så syns jeg strengt tatt han skal ta det ansvaret.Eller så kan du jo si at da får han ta han med :)

Skrevet

Herregud... kan du bare reise bort slik du vil? Det der hadde iallefall ikke jeg godtatt... NO WAY! Og når han i tillegg har en sønn, som ikke er din, så er det dårlig gjort å bare reise fra både han og pappapermen sin.

Skrevet

ja du kan nekte han å dra :) har han nevnt dette for deg tidligere og du har sagt ja til turen eller kom han med dette nå? det er jo litt forskjell om han har gitt beskjed tidlig, men jeg hadde nektet

Skrevet

Han har jo pappapermisjon! Han skal ta vare på barnet og være sammen med det. si du melder ham til NAV hvis han drar, så ser du hva han sier hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...