Tjobing! Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Jordbærkrem! Blir så kvalm av de som slenger inni banan og krem, eller ananas :-/
Mamma2OO5 Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jeg synes vaniljekrem, fersken, ananas, kiwi er godt inni. Banan også.
*ale* Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Bruker å lage trelags. Tar ett med vaniljekrem og ett med krem blanda med bringebærsyltetøy..Også godt å ha revet sjokolade i kremen inni.. mmmm...
camilla^ Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Ungene er mest glad i jordbær og krem (og kaken må dynkes med melk, og stå en natt i kjøleskap før den spises) Jeg er veldig glad i vaniljekrem (vaniljesaus blandet med krem, ikke den ferdige boksen i butikken. Den smaker ikke godt i kaker syns jeg) banan i tynne skiver, tett i tett på vaniljekremen. I nestelag er det jordbærsyltetøy og krem.
wirre;o) Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 jordbærkrem.. og dersom jeg har: bittelittegranne banan i underste laget.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 ett lag vaniljekrem og ett lag masse jordbærsyltetøy
*ale* Skrevet 29. mai 2008 #13 Skrevet 29. mai 2008 Jeg dynker med sitronbrus eller farris med ekstra sitron i.. Blir nyyyyydelig friskt...
lÅktiHaUDe Skrevet 29. mai 2008 #14 Skrevet 29. mai 2008 For det første måå bunnen være hjemmelaget Så har jeg vaniljekrem blandet med litt krem nederst, så vaniljekrem blandet med krem over MEN der tar du også og drysser ferske jordbærbiter og bananbiter over (masse ) så dekker du kaken med krem, strør raspet mørk kokesjokolade på toppen og pynter med hele jordbær NAM NAM synes ferske bær er bedre enn sylte jeg da, blir friskere og ikke så søtt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå