FruMamma med nr 2 Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg syns det er mange her inne som er på UL så tidlig i svangerskapet...er det noe dere får uten videre eller er det ved spesielle ting?
3 snart 4 :o) Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har faktisk vært på tidlig UL i dag ) Jeg var fordi jeg bekymret meg mye siden jeg hadde MA for snart 2 år siden. Man ser ikke så mye, men vi så hjerteslag (Så nå vet vi at det er liv der inne!!!) Det var helt fantastisk! Ble også flyttet tilbake til 5+6 da... Trodde jeg var 7+6 (beregnet fra 1. dag i siste mens)
Amazing Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Jeg var på tidlig UL i går, pga blødning i helga som var. Er bare i uke 6, så alt vi så var en svart liten prikk på skjermen. Skal tilbake på UL om 3 uker, håper så inderlig vi får se et lite hjerte som slår da! )
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jeg var på ul i går fordi jeg var gravid utenfor livmoren i desember og måtte fjerne den ene egglederen . Hadde noen av de samme symptomene nå ,så jeg ville sjekke at det ikke hadde skjedd en gang til. Er 5+ uker på vei og så et hjerte som slo.
C *baby i magen* Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 jeg skal på ul i uke 7, så det blir neste fredag det er for at jeg har vært igjennom icsi. (prøverør)
flypapir Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Jeg får også tidlig ul pga at jeg har mistet to ganger det siste året. Får også målt hcg ukentlig nå i starten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå