Gå til innhold

Mange som er på UL tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er mange her inne som er på UL så tidlig i svangerskapet...er det noe dere får uten videre eller er det ved spesielle ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har faktisk vært på tidlig UL i dag :o) Jeg var fordi jeg bekymret meg mye siden jeg hadde MA for snart 2 år siden. Man ser ikke så mye, men vi så hjerteslag (Så nå vet vi at det er liv der inne!!!) Det var helt fantastisk! Ble også flyttet tilbake til 5+6 da... Trodde jeg var 7+6 (beregnet fra 1. dag i siste mens)

Skrevet

Jeg var på tidlig UL i går, pga blødning i helga som var. Er bare i uke 6, så alt vi så var en svart liten prikk på skjermen. Skal tilbake på UL om 3 uker, håper så inderlig vi får se et lite hjerte som slår da! :o)

Skrevet

Jeg var på ul i går fordi jeg var gravid utenfor livmoren i desember og måtte fjerne den ene egglederen .

Hadde noen av de samme symptomene nå ,så jeg ville sjekke at det ikke hadde skjedd en gang til.

Er 5+ uker på vei og så et hjerte som slo.:)

Skrevet

jeg skal på ul i uke 7, så det blir neste fredag :) det er for at jeg har vært igjennom icsi. (prøverør)

Skrevet

Jeg får også tidlig ul pga at jeg har mistet to ganger det siste året. Får også målt hcg ukentlig nå i starten..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...