Malin&TE Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Hmm, lure litt på kordan hikking kjennes ut? Regelmessige "dunk", men kor fort kommer dem? Har kjent regelmessige dunk (ganske langt nede), men dem kommer rett etter hverandre.. Med 1-2 sekunders mellomrom.. E d hikking, eller ka kan d være?
turbo Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Det høres ut som hikke ja! når min prins hikker, kjenner jeg det som regelmessige dunk ganske så langt ned... er ganske sikker på det nå, er snart 36 uker... har ikke kjent det så veldig lenge, kanskje siden uke 33... det er så koselig atte;)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 jeg kjenner d som han sparker takt fast lengre tid av gangen.. men d kjennes ut som han hopper litt der inne hver gang...
Malin&TE Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 Da er det sikkert hikke da Satser på det! Tenker at det kan jo ikke være så mye annet, for jeg vet at han ligger med hodet ned, så det er ikke noe føtter eller noe slikt hvertall
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 ville beskrevet det likt.. og det er nok hikke, for jeg og vet hun ligger med hodet ned er ikke noen kraftige dunk da.. litt som å kjenne puls nesten..
Malin&TE Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2008 Ja, det er sånn jeg og opplever det Som en puls!: )
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Dæven, da fikk jeg svar på det spm å Har lenge lurt på hva i all verden han driver med nedi der med de rytmiske smådunkene, han holder på leeenge av gangen, så jeg syns det var litt rart, men da er det bare hikke da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå