Gå til innhold

hei linda.. (alexandra..... osv)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja eg e her eg og du=) vert her lenge eg vettu

Skrevet

ja du har jo da, men no kan eg holde deg me selskap:) hihi

Skrevet

ja får håpe me fere inn på 1 tri snart.....

Skrevet

ja håpe eg og.. hehe tenk om me blir gravid samtidi en gang te.. hehehe

Skrevet

ja da hadde nesten vert litt sjukt... hehe... virke som planlagt vettu

Skrevet

ja men de drite eg i.. dåke har jo prøvd lenge.. å eg e bare sååå gla for han endeli gikk me på de så eg drite i om de hadde skjedd.. hehe.. vil bare bli gravid å få en baby så kan vanessa bli storesøster:)

Skrevet

ja samme her..... glede meg til å få ein liten baby i hus igjen... ta i bruk alt baby utstyret å.... ååååå eg vil bli gravid nåååååååååååå

Skrevet

eg oooog, men forstår du e lei av å vente no.. eg har jo venta på han i 6 mnd, men bestemte oss jo for å prøve i går så må vel smøre meg me tålodighet.. krysse fingrene for oss begge:)

Skrevet

ja da må du nok då..... håpe da ikkje ta så lang tid for deg då.... hadde vert super kult om du ville ver me sas i helga

Skrevet

ja hadde da, men orke desverre ikkje.. hadde vært super kult om du kom her og då:P hihi..

Skrevet

ja men alt går opp i reising, hadde eg kunna reist fredagen så... jo kom igjen, me kan kose oss masse å ha jentefest på lørdag og snakke bryllup... kjempe kooooooooos=)

Skrevet

sorry, får heller ta det en annen gang.. orke ikkje, og han reise rett ette jobb så det går ikkje uansett, men orke bare ikkje.. sorry..

Skrevet

æææærh.... drit....

Skrevet

sitte å lure på om eg ska kjøpa meg el-test???!!!

Skrevet

vet om en plass el-tester e kjempe billige:) kan sende link viss du vil:) såg på de tidligere, men eg vente te mensen komme tebake:)

 

Skrevet

eg e inne på babyplan eg nå og ser..... den du meinte eller??? hadde vert litt gøy å sett korti den komme=)

Skrevet

dennne eg mente: http://www.billige-tester.no/

 

vet ikkje om de e noe forskjell på prisen på dei sidene, men du kan jo se.. send meg link på den du e på då:)

Skrevet

da e jo der du bestilte grav-test vel? altså babyplan.no

Skrevet

akkurat samme pris

Skrevet

jo va da, men eg for jo bare fra sia te sia som vanlig, og glemme å se adr.. hehe..

Skrevet

heh.... uff nå e da blitt seint på kveld

Skrevet

nei, eg tror eg køye no eg.. e såå trøtt.. me snakkes no her eller tlf eller msn.. hehe... natta:)

Skrevet

er du her endo? ska ikkje ut litt eller?

Skrevet

heihei.. e du her i dag:)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...