2prinsesserogbim Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Ja eg e her eg og du=) vert her lenge eg vettu
påtjukken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 ja du har jo da, men no kan eg holde deg me selskap:) hihi
2prinsesserogbim Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 ja får håpe me fere inn på 1 tri snart.....
påtjukken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 ja håpe eg og.. hehe tenk om me blir gravid samtidi en gang te.. hehehe
2prinsesserogbim Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 ja da hadde nesten vert litt sjukt... hehe... virke som planlagt vettu
påtjukken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2008 ja men de drite eg i.. dåke har jo prøvd lenge.. å eg e bare sååå gla for han endeli gikk me på de så eg drite i om de hadde skjedd.. hehe.. vil bare bli gravid å få en baby så kan vanessa bli storesøster:)
2prinsesserogbim Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 ja samme her..... glede meg til å få ein liten baby i hus igjen... ta i bruk alt baby utstyret å.... ååååå eg vil bli gravid nåååååååååååå
påtjukken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. mai 2008 eg oooog, men forstår du e lei av å vente no.. eg har jo venta på han i 6 mnd, men bestemte oss jo for å prøve i går så må vel smøre meg me tålodighet.. krysse fingrene for oss begge:)
2prinsesserogbim Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 ja da må du nok då..... håpe da ikkje ta så lang tid for deg då.... hadde vert super kult om du ville ver me sas i helga
påtjukken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. mai 2008 ja hadde da, men orke desverre ikkje.. hadde vært super kult om du kom her og då hihi..
2prinsesserogbim Skrevet 29. mai 2008 #12 Skrevet 29. mai 2008 ja men alt går opp i reising, hadde eg kunna reist fredagen så... jo kom igjen, me kan kose oss masse å ha jentefest på lørdag og snakke bryllup... kjempe kooooooooos=)
påtjukken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 29. mai 2008 sorry, får heller ta det en annen gang.. orke ikkje, og han reise rett ette jobb så det går ikkje uansett, men orke bare ikkje.. sorry..
2prinsesserogbim Skrevet 29. mai 2008 #15 Skrevet 29. mai 2008 sitte å lure på om eg ska kjøpa meg el-test???!!!
påtjukken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 29. mai 2008 vet om en plass el-tester e kjempe billige:) kan sende link viss du vil:) såg på de tidligere, men eg vente te mensen komme tebake:)
2prinsesserogbim Skrevet 29. mai 2008 #17 Skrevet 29. mai 2008 eg e inne på babyplan eg nå og ser..... den du meinte eller??? hadde vert litt gøy å sett korti den komme=)
påtjukken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 29. mai 2008 dennne eg mente: http://www.billige-tester.no/ vet ikkje om de e noe forskjell på prisen på dei sidene, men du kan jo se.. send meg link på den du e på då
2prinsesserogbim Skrevet 29. mai 2008 #19 Skrevet 29. mai 2008 da e jo der du bestilte grav-test vel? altså babyplan.no
påtjukken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 29. mai 2008 jo va da, men eg for jo bare fra sia te sia som vanlig, og glemme å se adr.. hehe..
2prinsesserogbim Skrevet 29. mai 2008 #22 Skrevet 29. mai 2008 heh.... uff nå e da blitt seint på kveld
påtjukken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #23 Skrevet 29. mai 2008 nei, eg tror eg køye no eg.. e såå trøtt.. me snakkes no her eller tlf eller msn.. hehe... natta:)
2prinsesserogbim Skrevet 29. mai 2008 #24 Skrevet 29. mai 2008 er du her endo? ska ikkje ut litt eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå