Gå til innhold

Teo er født :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag 26.mai ble Teo født, 15 dager før termin. 2950g og 48 cm.

Fødselen gikk fort og greit. Fra første vonde rie til han var født, tok det 40 min. Vannet gikk 6 timer tidligere.

Vi kom hjem fra A-hus i ettermiddag, og koser oss hjemme. Ammingen er ikke helt på gli enda, men vi jobber med saken....(begynner å komme litt melk nå)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE :D

Kose dere hjemme...ammingen kommer den ;)

Skrevet

Gratulerrer med vesle Teo:)

Skrevet

Gratulerer så masse:)

Dere får kose dere i sola:)

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten!!

Skrevet

Gratulere så mye! :)

Ammingen kommer nok snart på plass. Jeg slet selv med den da jeg fikk min første for 3 år siden. Mitt beste råd er er å ta det helt med ro og ikke stresse det, da kommer det av seg selv til slutt. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...