Tante Bassa Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Mandag 26.mai ble Teo født, 15 dager før termin. 2950g og 48 cm. Fødselen gikk fort og greit. Fra første vonde rie til han var født, tok det 40 min. Vannet gikk 6 timer tidligere. Vi kom hjem fra A-hus i ettermiddag, og koser oss hjemme. Ammingen er ikke helt på gli enda, men vi jobber med saken....(begynner å komme litt melk nå)
N_79 Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 GRATULERER SÅ MASSE Kose dere hjemme...ammingen kommer den
Heb+2 Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Gratulere så mye! Ammingen kommer nok snart på plass. Jeg slet selv med den da jeg fikk min første for 3 år siden. Mitt beste råd er er å ta det helt med ro og ikke stresse det, da kommer det av seg selv til slutt. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå