hanne håpløs Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg posta et innlegg angående mme og hard mage, og skal nå prøve malt i melka. Men hvor mye skal jeg ha i? Jeg blander alltid så jeg har 240 ml i kjøleskapet, hvorav jenta drikker omlag 100 ml per måltid. Hvor mye ville dere ha hatt i 240 ml? Finnes det en slags tabell noensted? Eller må jeg bare rett og slett bare prøve meg frem..
noLadyjustME Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 tror ikke det er noe fasit, men des mer du tar i des løsere mage hvis du skjønner...på 240 ml, ville jeg ha brukt ca en halv teskje, men det var til MIN baby:o)
mary77bgo Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Hei! Var akkurat inne på BAM sine sider og leste om dette. I følge helsesøsteren der må man prøve seg fram. Hun anbefalte ca. 1 ss malt pr. flaske. Det stod ikke hvor mye melk.
hanne håpløs Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 nei det er vel nettopp det det ikke er, hehe.. Får vel begynne i de små og prøve meg frem.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Jeg overhørte helsesøsteren min snakke med en annen helsesøster om det i går, og da ble det sagt 1 - 3 ts malt per liter mme. Virket litt generelt, synes jeg da. Selv har jeg hatt 1 ts malt i flaska (på ca. 1 1/2 dl mm/mme) de gangene snuppa mi har fått det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå