Mamman til Mari Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Skal bare sette ut friske blomster, fylle gaveeskene og pynte med stearinlys og/eller telys i morgen ettermiddag. Gleder meg såååå til lørdag. Endelig er dagen vi har planlagt ett år her :-) Meldt nydelig vær og bare sol. Kjenner sommerfuglene i magen, og er selvfølgelig litt bekymra for om alt går bra, men gleder meg aller mest!! Skal bli koselig å feire med alle vi er glad i tilstede :-) Dessuten sitter endelig brudevalsen :-) Lykke til andre 31.mai-bruder. Håper dagen blir akkurat slik dere håper på og ønsker :-) Klem
Josefine84 Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Åh, så spennende! Det kommer til å bli så bra, husk å nyt dagen!! Masse masse masse lykke til=)=)=) PS! Kan du ta bildet av bryllupsbordene og sende til meg når du får tid? Jeg vet at du og jeg har ganske så lik smak når det gjelder pynt, tihi! KOS DEG!!!!!!!! Og lykke til til alle de andre også, husk at det er DERES dag!!! NYT DEN!!
Mamman til Mari Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 Det skal jeg gjøre!! Tusen takk :-) En milliard sommerfugler nå... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå