Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal fly fra Gardermoen til Italia i sommer. Da er mini 6 mnd. Bare lurer litt, hva gjør man hvis vi trenger mme eller grøt på flyet? Får vel ikke det gjennom sikkerhetskontrollen? Noen som vet om man får kjøpt mme innenfor sikkerhetskontrollen?

Andre tips når det gjelder baby på fly?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vår mini er nå snart 5 mnd og har flydd endel.

har litt forskjellige erfaringer fra ulike flyselskap også. vi har alltid hatt med ferdigblandet mme på flyet, men må smake og vise frem i kontrollen. har kjøpt en sånn flaskevarmer for å varme på fly der de ikke er behjelpelig med det fra selskapets side. så lenge du har babyen på armen el lignende når du går gjennom security så skjønner de at mini må ha mat.

Skrevet

flyr nesten hver måned med gutten min, som er 6 mnd nå. Riktignok bare innenlands, men jeg har tatt med både termos med kokt vann, flaske med avkjølt vann, mme pulver ol. Har fått med alt hver gang, bortsett fra en gang da jeg spurte om det var ok. Da måtte jeg helle det ut. De andre gangene har jeg bare sagt i fra når det ble vår tur i sikkerhetkontrollen. Og vannflaskene er over 0,5 l.¨

Har aldri måttet smake på noe heller. (flyr fra gardermoen og værnes).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...