Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 spm..

Noen som vet hvor gammel barnet må være før man kan begynne å bruke bæreselen?

og

Noen som har erfaring med å fly med babyer..skal ut å fly når han er ca 2 mnd. gruer meg litt til hvordan det blir, og om det blir mye styr for en så liten tass??

håper på mange svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm det kommer vel helt an på hvilken bæresele det? Mange kan brukes fra nyfødt, men ikke alle. Hvilken har du?

Jeg har også flydd med baby, og det gikk helt fint. Han var 3 mnd da, skreik bittelitt når han fikk dotter i ørene, men det hjalp da han fikk suge. Det eneste tipset er vel å ikke ha med for mye stæsj og prøve å ha armene fri og ikke stresse selv. Babyen min tar i alle fall livet mer med ro viss vi klarer å gjøre det samme;)

Skrevet

min var 3,5 mnd og det gikk kjempefint. Hadde ikke klart meg uten Babybjørnen. Heiet skikkelig på han så han skulle puppe mens flyet lettet og landet, litt før og etter det også. Ett par døgn dryppet noen ganger om dagen med saltvannsløsning. Og det gikk så fint :o) En kolikkunge som jeg hadde ble rolig og sov stort sett hele tiden pga. fly-duren.

Skrevet

Vi brukte ringslynge da vi skulle reise med tvillingene våre første gang. De var da 6 uker gamle. Det var kjempegreit. I tillegg var det perfekt for amming, siden gutten da lå litt skjult i slyngen mens han holdt på. Jenta fikk flaske og smokk under opp- og nedstigning.

De sov mesteparten av turen, og hadde det veldig greit!

Nå vet jeg ikke hvilken bæresele du har, men de fleste kan brukes ved 2 mndrs alder :)

Husk at det kan være greit å bære babyen inn mot magen, slik at du begrenser inntrykkene. Særlig på en travel flyplass er det mye for en liten tass :)

God tur.

Skrevet

takk for svar :)

det står faktisk ikke noe merke på bæreselen., og jeg har kastet esken;) men den er lik babybjørn sin.. sånn som barnet kan sitte me ansiktet vendt inn mot brystkassen min. og med støtte til hode og nakke..

tenker den kan være sjekk å ha på flyplassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...