ml86 er stolt 2barnsmor Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Guttungen på 13 mnd har vært mye syk de siste mnd med mageproblemer (diarè og oppkast) og høy feber (40-41 grader). Hver eneste gang vi har tatt han med til legen sier de bare at det ikke vet hva det kan være, det må bare være virus... Så vi får han med oss hjem og må bare vente til det går over. Er så sinnsykt sliten av å ha en liten gutt som er så mye syk, og det er ingenting som hjelper. Måtte bare syte litt...
LINDA*** Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Akk ja:( Tror legene har vært på samme Årsmøte, for å si det sånn! ALT er virus. Bzzzz
ml86 er stolt 2barnsmor Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 De to siste gangene har de ikke tatt en eneste prøve, bare sjekket øre-nese-hals... og som vanlig konstanterte de virusinfeksjon, som de alltid gjør når det ikke er noe synlig!
<3 Jentemafian <3 Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Det samme har jeg også fått beskjed om til slutt gidda jeg ikke høre mere på dette og dro til homeopat fikk sukkerkuler og snuppa har vært frisk siden Annbefales
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Hva skal de si da? Dikte opp noe annet og gi dere placebomedisin?
ml86 er stolt 2barnsmor Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. mai 2008 Hehe, alltid noen som bare må være utrivelig...
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 Og hvorfor er det utrivelig, ved en infeksjonssykdom som ikke er bakteriell er det oftest virus og det må gå sin gang. Barn skal i gjennom maaaaaange av disse, har 3 barn, så been there done that!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå