Gå til innhold

kan dette høres ut som kiss.!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan dette høres ut som noe kiss/ låsning. tror dere.

jenten min nekter å ete av puppen, jeg vet nå at hun liker melken min for jeghar pumpet og gitt på flaske. hun gråter av og til når jeg ligger henne i amme stilling og de fleste gangene så gråter hun etter hun har tatt et par slurker. før det var bare når vi la henne til. Dette har blitt helt estremt nå.

har hatt vanskeligheter å få henne til å sove. og når hun ligger ved siden av meg så ligger hun på siden. og noen ganger i løp ut av den søvnen gråter hun. hun gjør som regel ikke det i sin seng, der hun ligger på rygg.

hun gråte rogså når jeg gir henne mar liggende, hun er også på siden da. hun gråter også når jeg gir henne flaske i ligge stilling/ amme lignende stilling.

hadde en tøff fødsel der hun satt fast og jeg presset i 2 timer. de presset også på magen min før å hjelpe henne å komme ut.

Noen som har hatt samme problemer som dette som viste seg til å være en låsning av en eller annen sort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sjekket med en manuell terapeut. Så dumt å gå å bekymre seg,samt fint hvis det hjelper barnet ditt.

Skrevet

har alt bestilt time, skal i morgen:) men er vell kanskje litt dumt viss det viser seg å ikke være noe.

ikke missforstå meg, ønsker jo ikke at hun skal ha det. Men hadde kanskje vært kjekt å fått det bekreftet for da vet jeg at det ikke er noe annet gale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...