Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Vi har vært sammen i nesten 6år.. har ei lita herlig jente på 3år. Det som gjør meg trøtt og sliten er at han skifter adresse og dame ca 2ganger i året. Først gikk vi fra hverandre desember 2006.. Jeg flytta ut, og han ble boende i leiligheta vi leide med den nye dama til Juli 2007. Da flytta hun ut. i August 2007 fikk han beskjed om at leiekontrakten ikke ble skrevet på ny, og han flyttet en mnd senere., me ei ny dame. Denne gangen til et veldig gammelt røykbelagt hus. Med sopp, mugg, skittent osv. Derfra flytta han hjem til foreldrene i mars 08.. Han måtte hjem og spare.. Det ble slutt med denne flammen også.. Nå har han flyttet inn med ei han sier han har kjent i 16år.. (Ei jeg aldri har hørt om på mine 6år) Men han hadde gått på skole med broren hennes så er vell sånn di kjennes. Jeg kjenner jeg blir matt.. hva forteller dette jenta vår? at det er greit å flytte og forholde seg til nye heile veien??? At det er greit å ha ei dame i senga noen mnd for så å skifte hun ut?? sukk.. må få dette ut en plass.. med første dame han hadde trua han om at han skulle ta over foreldreretten osv.. men han må vell ha et ganske stabilt liv også?? Det rarerste med hele greia er at hver gang det skjerer seg med disse damene kommer han gråtende her.. ååå jeg savner deg, hadde vi blitt sammen igjen skulle livet vært perfekt. Du er det beste som har hendt meg. Skulle ønske vi ikke gjorde feilen å gå fra hverandre... Forresten jeg vet at andre har en "grense" på kanskje et halvt år før kjæresten får være med samværsbarnet.. kan dette kreves her?? Jeg har også en kjæreste.. kjent han siden jenta mi ble født.. og har vært kjærester ca et halvt år.. Xen mener han har hørt rykter om han her er farlig, slem, utro, banker opp mennesker om han blir for sint etc.. Jeg har ikke disse erfaringene, og mener han er snill som et lam. Xen vil ikke at min kjæreste skal være her om jeg har min datter.. Altså ikke om hun sover en gang... vet ikke hvor jeg vil med dette.. kanskje bare bli hørt av noen...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Har ikke så mange råd til deg desverre, men syns du burde la BF bare holde på, kos deg heller med din nye kjæreste og barnet ditt. Ikke la BF forsure hverdagen din. Om han kommer gråtende til deg hver gang det er slutt med en ny flamme så overse han.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 takk for svar... overser han bedre å bedre for hver gang.... men er vondt å se han så nede..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå