Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så utrolig kjekt å trykke og kjenne på bebisen inne i magen! Og veldig mange ganger sparker hun tilbake når jeg trykker et hardt sted...

Er det noen som vet om dette er veldig plagsomt for barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg og på ^^

Vi var på 3D ultralyd for en stund siden og når vi dytta på han da så kom furteleppa hans frem.. *hihi*

Så jeg trur ikke lillegutten min er så fornøyd med å bli dytta på, men jeg må jo gjøre det noen ganger da:) Er så koselig å kjenne..

Men nå begynner han å bli så stor at jeg kjenner at han sparker selvom jeg ikke dytter på han..Trur han sloss om plassen der inne..

Er 32+1 på vei da så :P

Skrevet

Hehe, jeg også kjenner lille-jenta selv om jeg ikke dytter på henne ( er 33+1 uker på vei), men det er bare så kjekt å "svare" henne tilbake. Føler på en måte at jeg kommuniserer med henne når jeg stryker og trykker når hun beveger seg. Samboeren min synes også det er kjempegøy, for han kjenner henne jo bare når han tar på magen! Kanskje vi skulle la henne være litt i fred, da... Vil jo ikke at furteleppa skal komme før hun engang er født! :)

Skrevet

hehe.. jeg skjønner åssen du har det :P jeg må også dytte på magen når han dytter meg :P føler det på samme måte som deg.. hvor kjedelig hadde det ikke vært å ligge inni en mage og ingen hadde brydd seg lissom? passe kjedelig vil jeg tru.. så her er det dytting og spark nesten hele dagen :P hehe.. det var ikke så mye som skulle til på gutten min at furteleppa kom frem hvertfall.. så hver gang jeg dytter litt på han så tenker jeg på den furteleppa :P hihi.. litt morsomt at de allerede kan gjøre så mye med ansiktet osv.. veldig fasinerende synes jeg :)

så morsomt at du er akkurat 1 uke lenger på vei enn meg :P hehe..

Skrevet

Vi også dytter å stryker og snakker med henne og hun svarer. Det er kjempekoselig. Jeg nevnte dette for jordmor og hun sa ikke noe til det, jeg har også lest at man godt kan gjøre dette. Så det er nok bare å fortsette med det.

Skrevet

mhm.. er nok ikke noe galt med det.. hadde vært kjedelig å ikke ta eller røre på magen i det hele tatt da :/ jeg føler hvertfall en viss tilknyttning til lillegutt når han dytter på meg og jeg dytter tilbake lissom.. :P

Skrevet

Så fint å høre!

Tusen takk for svar, da skal vi definitivt fortsette med stryking og dytting! :)

Skrevet

Ja, jeg har lurt litt på det. Det har blitt mye klemming og dytting i det siste. Plutselig tenkte jeg på at dette kanskje ikke var bra, men det er jo ganske mye polstring over også. Føler at jeg får kontakt med henne når hun spaker og jeg dytter, Det er så koselig;)

Skrevet

Jeg dytter og stryker og klemmer selv jeg:) Lillegutt svarer tilbake veldig fort, og sambo trenger bare å legge hodet eller armen oppå magen så beveger lillegutt seg mot ham og dytter med hender og ben:) Er kjempekoselig for sambo å ha et slikt forhold til sønnen sin også før fødsel tror jeg, for han får jo ikke merke ham på samme måte som meg;) Hehe, her om dagen var lillegutt veldig aktiv med benene sine, og da klemte og dyttet jeg tilbake, og plutselig satt jeg og holdt ham igjen:p Fikk litt panikk, men han dro til seg benet ganske fort, tror både han og jeg fikk litt sjokk, det var helt villt! Jeg "holdt" babyen min i benet liksom, det var kjemperart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...