Gå til innhold

Dere som har flere barn eller er gravide med nr to :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere den andre graviditeten gikk mye fortere enn den første?

Jeg kjenner at jeg allerede begynner å bli litt stresset fordi dette går MYE fortere enn forrige gang :-S neste uke skal jeg på ul allerede og uken etter det er jeg halvveis!!!

Selvfølgelig deilig at det går fort :) men likevel så blir jeg litt stresset..

Bare jeg som føler/har følt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler det på akkurat samme måte! Går jo kjempefort denne gangen! Vips er jeg i uke 13 og hører hjertelyden. Veldig greit at det går så fort da:) Men blir nok litt hastverk mot slutten om det fortsetter i denne farta:)

Skrevet

Jepp, gikk fortere, og takk gud for det. Tror det hadde litt med årstiden å gjøre, med nr 1 var jeg høygravid på vinteren, med nr 2 på sommeren. :o)

Skrevet

Det går dobbelt så fort med alt, så hold deg fast :) På sluten av svangerskap nr to derimot gikk det veldig sakte for jeg ble så himla dårlig :( Men alt går fort altså!

Skrevet

Foreløpig syns jeg tiden går saaaaakte! Er i uke 12 med nr 2, og kvalm som fy :S Hadde formen vært bedre hadde sikekrt tiden gått litt fortere..

Skrevet

ja, jeg synes det gikk veldig fort med andremann... sikkert fordi jeg da jobbet mer enn med førstemann og jeg hadde jo han største som jeg brukte tiden min på...

Spesielt tiden etter uke 25-26 gikk kjempe fort...... Skal nyyyyte hele sv.skapet mer neste gang(siden det også blir siste)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

jepp. jeg blunket også var ventetiden over ;) eller i allefall føltes det sånn. Rart egentlig for sånn dag til dag følte jeg at jeg var gravid i en evighet. Men de daglige rutine og gjøremålene gjør jo sitt til at dagene suser avgårde gravid eller ikke. Tiden bare flyr !

Skrevet

Denne gangen går alt mye fortere ja :) Har sju uker til termin, og har nettopp begynt å ordne klart til lillesøster, har ikke rukket å gjort noe særlig før. Kjenner jeg nesten stresser litt, for om noen uker kan ting faktisk begynne å skje! Gleder meg masse da :)

Skrevet

Ja, med førstemann var jeg utålmodig. Med andremann tenkte jeg at jeg skulle nyte dagene alene med førstemann, og nettene med søvn (iallfall til urinblærekrympen ødela nettene også).

Skrevet

Er gravid og jobber. Sist gang var jeg sykemeldt hele svangerskapet og nå går det såååå mye fortere! Begynner å få dårlig tid med alt som skal gjøres.. Termin 7. sept..:)

Skrevet

Dette svangerskapet har tatt forferdelig lang tid, blir jo aldri ferdig jo. Men jeg har kastet opp til nå ( gjor det med førstemann også) så det gjør jo sitt til at det går sent, når jeg i tillegg må springe etter mini på 15 mnd. Men,men bare 40 dager igjen:)

Skrevet

Godt det ikke bare er meg hehe :) skulle tro det ville gå saktere nå siden jeg er sykemeldt og så dårlig, men dagene flyr jo bare forbi!!

Jeg som liksom skal ta lappen og bli ferdig med første del av skolen osv før denne babyen kommer,, ser ikke akkurat lovende ut hehe..

Skrevet

Når er det du har termin da? :o)

Skrevet

Jeg? 4 november :) :) er jo en stund til enda, men ikke så lenge som jeg skulle ønske hehe..

Skrevet

Jeg også føler at tiden bare flyr av gårde!!! det har gått så alt for fort.... nå er det under 8 uker til mens UL termin og 6 uker til Mens og 3d ul termin....ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ det går så alt for fort!!! hihih men nå begynner jeg å bli litt lei magen også, så blir nok deilig å bli kvitt den også :)

Skrevet

heheh skulle ikke stå mens ul termin da.. 8 uker til UL termin og 6 uker til mens hehehe

Skrevet

Syntes faktisk det andre svangerskapet gikk treigere enn det første jeg, trodde aldri det skulle ende...men så var jeg temmelig dårlig også, var nærmest ikke på beina før jeg var halvveis i svangerskapet pga kvalme/oppkast, deretter fikk jeg bekkenløsning, og havnet på sykehuset i uke 27 pga truende premature rier etter en infeksjon, måtte gå på medisiner til uke 34, (men endte med å gå til uke 41 så ventetiden ble laaang!).. klage, klage..:)

Glad det er over ja!!!!=)

Skrevet

Fikk heldigvis en ganske lett fødsel som var over på 4 timer, synes jeg fortjente det etter det svangerskapet der...:)

Skrevet

Sånn var det her også:-)

Så spennende med UL da, skal dere vite om lillebrøster blir lillebror eller lillesøster? :-D

Skrevet

Sååå heldig du er! Jeg er bare 6 uker på vei, men synes allerede at tiden går kjempesakte! Er sykemeldt pga blødning (har mistet to ganger tidligere), og har blitt skikkelig sofagris. I dag har bekkenløsninga slått inn for fullt og... Sukk, dette kommer til å bli ett laaaangt (og veldig etterlengtet) svangerskap!;)

Skrevet

har ikke kommet meg så langt enda da, men skal også på UL neste uka, å det her går jo superfort!

min kjære har også panikk, må jo pusse opp rom! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...