Gå til innhold

Melder meg ikke over enda...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ville bare hilse på dere!

Alt er så usikkert føler jeg, har mistet noen ganger før, så vil ikke være for kjapp, om dere skjønner!

Skal på ul på Mandag som jeg gru gleder meg til.. og håper så veldig at det gir meg gode svar!

I dag har jeg vært kvalm, og jeg er så fornøyd!!!!!Digger å være kvalm(gravid kvalm) for det er et godt tegn! Veldig rart, men kanskje noen skjønner! Setter pris på alt, er nesten desperat..hehe!

Hater å gå på do, så holder meg så lenge som mulig, og kvier meg for å gå på do. Er så redd for å finne blod spor/spotting. Og hjerte fikk jeg i halsen i dag da jeg skulle dusje etter å ha vært på do.En bitte liten prikk med blod. Men sjekket med speil (ler) og fikk se at jeg hadde tørket meg litt for hardt!

Er blitt sykemeldt to ganger i uken, tir og tor, da jeg har et høyrissiko svangerskap!Ikke gøy å være sykmeldt, men er det det som må til gjør jeg det!

Håper alt går som det skal denne gangen!!Gleder meg så til å ha mage i sommer.Elsker å ha gravid mage!!

Dette var noen av mine bekymringer som jeg deler med de som er villig til å lese dette!

Vi sees om ei stund da!Håper jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du vet det Susanne, at denne gangen kommer det til å gå kjempebra!!:)

*stooor klem*

Skrevet

Ja må jo bare tro det!Ei gang må det jo lykkes for oss også!Så hvorfor ikke nå?!!Huff, mens jeg har sittet her har jeg hørt på tv at det har vært jordskjelv på Island!!Vi skal jo dit i morgen!!!!!Gulp.. vi reiser tidlig også!

Skrevet

Ojda...skummelt. Vet du noe om størrelsen på skjelvet eller?

Men uansett, jordskjelv eller ikke, så skal vi klare å knipe igjen så disse spirene blir der de er til slutten av januar en gang...:)

Skrevet

Ja det lå på over 6, og tenk det som var i benji var på 7 noe!

Gudd å jeg kniper, !!!

Skrevet

Leste om det på vg nå...Ganske heftige saker. Men du får prøve å se det positive i det og tenke at det er bra at det kom i dag og ikke i helgen!:)

Skrevet

hei fårstår deg godt det med ikkje å tørre helt å si ontlig hei her inne...fekk nett to positive testa...forstår det ikkje helt...mistet i mars og er no livredd....håper det går bra med deg og lykke til

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...