Turid Laila Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 hus! Det er digg det. Herligheten er på 150/189 kvm. og koster masse penger, men makan så deilig det skal bli å få sitt eget!! Ikke akkurat så kranglete av meg, men måtte bare si det!
Hilde_85 Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Skryte skryte lissom Grattis da Er kjempedeilig å ha sitt eget bo! Kjøpte hus i borettslag for litt over 1 år siden og det er såååå deilig. Angrer ikke, og vi gjorde det i riktig tid ser det ut til og
Turid Laila Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 Ja det er så herlig følelse å eie noe eget. Per definisjon så eier jo banken det, men vi betaler på noe som er vårt, som vi kan gjøre hva vi vil med! Det er så deilig! Flaks for oss at boligmarkedet er tregt, for vi fikk det greit under prisantydning
knøtta Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Da føler jeg meg enda heldigere!. Vi kjøpte et helt nytt hus i en liten populær by på sørlandet for fem å siden, enebolig med solrik tomt og nesten like stort som deres, det fikk vi for 1,2 mill og i dagens marked er det råbillig, får ikke rare rønna for den summen i dag. Da sitter vi nå med drøyt en mill i gjeld totalt og to gode inntekter, hurra livet er hærlig dere.
Turid Laila Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2008 JEPP!!! Nå har jeg eselhjørnet også Så du forresten innlegget mitt på dib om grisen? Det funker med vanlig gris også, så lenge du ikke skal ha en innegris. Vi hadde nemlig en vanlig gris gående i hagen. Det var artig egentlig!
Turid Laila Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2008 Møkkatastatur på jobben, mente jo hjørne uten t.
knøtta Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Eselhjørne, gris, innegris, utegris?, jeg har helt ramlet av lasset her jeg?, forstår ikke en dritt her.
Bare™ Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 Kranglepils for å feire, Hockey? Dette unner jeg dere, hele gjengen!!! Må jo ha hage som mini kan løpe rundt og knuse ruter i, han som snart har NHL kontrakt!!
Turid Laila Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. mai 2008 Jepp, akkurat passe med hage og, for mine ikke så veldig grønne fingre. Kan ta det i juli en gang Japp? For da har jeg ferie, har ikke sjangs før! Kan ta med Icecream også. Den gode melkesjokoladen! mmmmmm
Bare™ Skrevet 30. mai 2008 #12 Skrevet 30. mai 2008 jeg har også ferie i hele juli. Passer nydelig!! (hinthint gult er digg, jo lysere jo bedre)
Turid Laila Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. mai 2008 Er det øl eller is du snakker om nå egentlig? Forresten så spanderer jeg pils om du trår til med oppussing! *hint hint*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå