Gå til innhold

Ang ultralyd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så bekymret for at noe skulle være gale med den lille i magen, og gruet meg rett og slett til ultralyd. Og på tirsdag kom dagen da jeg skulle få se den skjønne lille babyen for første gang:)

Jeg fortalte jordmor om hjertefeilen jeg ble født med og den min søster har vært operert 6 ganger for, og jordmdor skjønte da at jeg ville hun skulle sjekke hjertet ekstra nøye, så det gjorde hun. Hun var veldig detaljert, og det var også det første hun sjekket, og det siste før vi sa oss ferdig.

Hun sa at alt så helt flott ut.. Men selvfølgelig er jeg fremdeles redd. Er det en mulighet for at den lille jenta mi kan ha en hjertefeil, men at jordmor overså den?

Huff, er så redd for at det skal være tilfellet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du,

Så godt at du føler du ble tatt på alvor på UL. Tror du kan være ganske så sikker på at jordmor ikke har oversett noen evt feil med hjertet til den lille jenta di. Prøv å slå deg til ro med at at alt er fint og kos deg resten av sv.skapet.

Lykke til!

Skrevet

Hei lillemy!

Tror du skal ta det helt rolig (",) Det finnes selvsagt en mulighet for at det finnes en hjertefeil som jordmor ikke kunne se, men som de sa til oss; da er det isåfall en "liten" feil som det ikke skal være noe problem å rette på!

Så ta det helt rolig og kos deg med den friske, lille babyen din!

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...