Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

på grunn av alle linjene på den første helsekort er oppbrukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, er nok det... mitt var fylt ut idag... og jeg er 36+4... så dem trenger nok noen ekstra linjer enda:D

Skrevet

Må nok snart ha nytt ja.. Er bare 3 linjer igjen..

Og jeg er "bare" 29+3 ;)

Skrevet

Hehe, jeg er 30+1 i dag og har bare 3 linjer igjen:O Hehe. Så her må det nok et kort til!! :-)

Skrevet

Jeg har termin i dag, og lenge siden jeg gikk over på side nr. to på helsekortet. Men har gått på kontroll hver 14. dag i begynnelsen, og fra ganske tidlig begynte jeg å gå en gang i uken.

Skrevet

Går over i uke 30 i morgen og skal til legen på tirsdag,så da blir nok siste linje brukt opp her,så da må det nytt når jeg skal til jm den 16

Skrevet

Jepp, har begynt på ark nr 2 Men ene gangen jeg var på føden brukte de 4 eller 5 linjer. Er 31 uker :)

Skrevet

Jeg må også over på nr. 2, har 2 linjer igjen :D

Skrevet

hei,

jada, jeg måtte ha nytt forrige gang ( uke 31)

Synes det var morsomt at du spurte om det. tenkte på det her omdagen selv..

Skrevet

Du får ikke to helsekort - dersom alle linjene på kortet/arket er oppbrukt får man et skjema nr 2 som er et kontuinasjonsark/tillegg til helsekortet. :)

(Har fått det selv pga komplikasjoner som har fylt ut linjene..)

Skrevet

japp, har hatt det siden uke 22:p

Skrevet

mitt ble oppbrukt i dag... er 38,2 =)

Skrevet

Åh ja, for lenge siden. Men så har jeg vært på noen ekstra UL, og vært sykemeldt, ergo vært hos legen hver måned i tillegg til jordmorbesøk. Linjene forsvant fort, gett....

Er 33 uker, forresten.

Skrevet

Ja, fikk nytt sist kontroll på føden, er 35+3 uker i dag..

Skrevet

Fikk nytt forrige uke...:) Er i uke 39...:)

Skrevet

Ikke denne gangen men jeg fikk det sist..

Skrevet

Jeg starta på ark nr to etter uke 22...

Men ville heller hatt et svangerskap som bare krevde ett ark, for det har ikke akkurat vært en dans på roser!

Er 36+0 i dag,og har vel enda noen kontroller igjen:) Gleder meg veeeeldig til å bli ferdig!

Og jeg har i utgangspunktet et vanlig svangerskap, ingen komplikasjoner, bare det at de vanlige svangerskapsproblemene har vært veldig problematiske... Uheldig føler jeg meg..

Ble litt syting her nå ja!:) hehe...

Skrevet

Jepp... Side 2 er i gang. ;)

Skrevet

Har dere skrevet ut ett kort?!

Hvordan er det mulig, da?

Har dere hatt mange flere kontroller enn det som er normalt?

Jeg har fulgt de helt vanlige kontrollene, hverken mer eller mindre og dvs at hos meg er 7 linjer utfylt.

Dette er inkludert forkontrollen på sykehuset 1 mnd før termin.

Riktignok var alle linjene brukt opp (inkl en uke på overtid) med de to eldste barna mine, men nå er svangerskapskontrollene lagt om og redusert i antall, dermed er man jo ikke så ofte hos lege/ jordmor lenger...?

Skrevet

Glemte å si at jeg er i uke 40, med termin om 3 dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...