Gå til innhold

Har begynt å reise seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig ser vi at treningen har begynt å gi resultater. M har blitt utrolig mye mykere og setter seg nå også opp på kne. Klatrer nå opp i sofaen og prøver seg på krabbing. I tillegg har hun de siste dagene begynt å reise seg. Utrolig moro når det først er litt fremgang. Barnehagen er også veldig flinke til å følge opp med trening hver dag.

Ellers er mor her veldig sliten etter jobbseminar. Havnet nå igjen på nachspiel og har vel sovet ett par timer natt til i dag. Så nå er det snart loppekassa for min del.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå så gøy! Er utrolig spennende når de lærer seg nye ting :-)

Og så flott at bhg er flinke til å følge henne opp også, det hjelper nok kjempemye kan jeg tenke meg...

Du får kose deg i loppekassa snart, om du ikke allerede er der!

Klem

Skrevet

Det er jo kjempebra, da har hun faktisk tatt igjen Mia som ikke er noe særlig på det med å klatre enda. Flinke Mathilde :-)

Håper fyllesjuken har gitt seg hehe. Her har vi hatt syk Mia på fjerde dagen, og i natt dro vi til legevakten. Ble sendt hjem da vesla pigget til og feberen (naturlig nok med Pinex) gikk ned igjen, og det er jo bra. Nå må vi prøve å sove litt alle sammen.

Skrevet

Så moro! Godt å se at treningen gir resultater.

Har tenkt mye på dere og hvordan det går med fysio øvelser. Og det er jo supert at det gir så raskt resultat!! Moro at hun er en liten klatrer, da.

Skrevet

Så moro! Kan tenke meg dere er stolte. Det må være deilig å se at all trening er til nytte! Stå på, nå må dere snart løpe etter henne overalt!

He he jeg vet alt om jobbseminar og lakenskrekk.. kan bli litt slitsomt dagen etter.... men som regeler det verdt det

Skrevet

Så flott!! Dessuten må du ikke stresse, og huske at det ikke er noe unormalt med barn som ikke går før de er 18 måneder (og det gjelder de som ikke er født for tidlig).

Jeg skal på jobbseminar i neste uke :-) det blir sikkert veldig gøy, men håper jeg ikke blir sistemann fra nachspiel...

Skrevet

Kjempeflott! Mathilde er en flink liten jente :-) Må være moro å se at treningen gjør resultater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...