grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 syns magen vokser fra dag til dag nå spennede:) http://grysom.piczo.com/magebilder3?cr=2
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. mai 2008 hm.. ingen som vil se? jeg får dytte litt da..
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har sett på bilde ditt, du har så fin mage;) Tenkte å svare deg på mitt innlegg hehe, men ventet på å finne dette innlegget hehe;) Men har sett, VI er heldige, ingen strekkmerker gitt...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 Tusn takk:) hehe har litt på rompa men d er d ingen som ser
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Oi, nå føler jeg meg virkelig som en mini, Grysom! Jeg er snart 33 uker på vei, og har ikke på langt nær så stor mage som deg. Lurer på hvorfor to mager kan være så forskjellige? For ellers har vi ganske lik figur, nemlig. Hm... Mystisk. :-) Synes foresten også at du har veldig fine mamma-klær! Jeg finner bare trauste middelaldrende-kvinne-topper jeg, hvor kjøper du klær for tida du da?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2008 Epona ¤22 juli blir det baby¤ hehe ja si d... store mager ligger i familien tror d er arvelig:P men som jordmora så fint sa d når hun kjente på magen min for en uke siden.. det er ingen liten mygg som ligger inni der nei:) tusn takk:) jeg kjøper buksene på h&m... topper og kjoler på b young veramoda å bikbok..
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Hehe, "ingen liten mygg", nei. Det blir jo en spennende utvikling å følge framover da! Jeg var hos jordmor i dag, og mine mål var midt på streken, men det bekymrer meg likevel at magen ser så liten ut. Har også ei venninne med termin ei uke etter meg, og hun har større mage enn deg. Meeen, jeg antar at alt er normalt, og at dere sikkert bare bærer babyen utenpå, og jeg inni. Eller noe sånt... =) Da må jeg tråle butikkene etter litt inspirasjon framover, tror jeg. Men synes liksom at ikke-gravid-topper blir for korte, men det er sikkert bare jeg som ikke har lett godt nok. Nydelige bilder hvertfall, spesielt det 17. mai-bildet!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. mai 2008 sf målene mine er helt på gjennomsnittet.. så hvor stor magen er tror jeg virkelig har noe med hvordan man bærer barnet:) en slektning av meg har nesten ikke mage i d heletatt da hun bærer barnet veldig langt inn. og en jeg går på treff sammen med er nesten flatere i uke36 en jeg er tilvanlig... hvor di gjemmer barnet skjønner ikke jeg.. men d er vist helt normalt d også.. tusn takk d var hyggelig å høre:) fikk toppen i gave av søsteren min:) ja d må mye trålig til for å finne en fin topp.. men sykemeldt som jeg er så har jeg ikke annet å gjøre;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå