Gå til innhold

Snille svigers!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Nt skal ha jobben her på sommerfest neste fredag så vi har jo jobbet litt med å få det fint ute til det. I dag skulle svigerfar komme og male en mur vi har inn mot terrassen, som vi i utgangspunktet hadde slått fra oss å male i første omgang. Tanken var at han skulle komme når Nt var kommet hjem, men så ringte han i 12 tiden og sa at både han og svigermor kom om en time for å male og avlaste meg, mat skulle de også ta med... om dette passet for meg da! Himmel og hav, de er jo så snille. Jeg fikk vasket litt klær uten å måtte ha Linea med opp og ned trappa, og sittet litt i ro, mens Linea lekte med farmor. Svigerfar vasket og polerte bilen som vi skal selge, primet og malte mur og hjalp nt med å bygge rampe ned fra terrassen. Svigermor klippet litt trær i hagen og støvsugde i bilen. Jeg er helt målløs over generøsiteten som disse to besitter!!! Mamma og pappa er hjelpsomme de også, men de ville aldri foreslått å komme og ordne ting på denne måten!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig å få hjelp og avlastning da! Man setter pris på slikt.

 

Ehh.. jeg må bare skryte litt... vi har "vaskehjelp" på dagtid hver onsdag, bestefar støvsuger for oss:) Og klipper gresset i hagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...