Gå til innhold

HURRA!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melder meg inn her for første gang på 2,5 år inne på bim!

Har vært gravid 2 ganger før, men mistet. Jeg tørr nesten ikke håpe på godt resultat denne gangen heller.

Jeg må spørre: er det noen av dere andre som har lite symptomer? Jeg er veldig trøtt og litt vondt i brystene, men ellers veldig lite. Er så redd dette skal være et dårlig tegn!

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei? Jeg er 5+0 i dag og har lite symptomer. Ømme pupper og jeg kjenner noe foregår der nede...det er alt jeg har av symptomer så langt. Jeg var veldig frisk i mitt forrige svangerskap, så jeg håper dette blir like lett.

Jeg har vært hos legen allerede og alt skal være greit:)

Skrevet

Hei!

Jeg er 4+2. Har tenkt på om jeg skal ta en tidlig tur til legen jeg også. Hadde vært betryggende, men skal på riksen i uke 8 så venter vel til da.

takk for raskt svar frumamma med nr 2

Skrevet

Jeg er 5+4 i dag og har foreløbig lite symptomer, hadde faktisk mer første uka :) Men er blitt vannvittig trøtt, fra å være en som legger seg seint og står opp tidlig er jeg blitt en som sover en time etter jobb, legger meg tidlig og sover så lenge som mulig på morran.... en smule uvant kan man si.... Har også hatt mensmurringer frem til nå, mest på natta egentlig, og bittelitt kveldskvalme og stikking i puppene (som forøvrig allerede fyller bhen betydelig bedre....)

Syns ikke symptomene er så tydelige ennå jeg heller, men håper egentlig at de ikke blir det jeg da. Er ikke akkurat noe å trakte etter å være dårlig :) Var hos legen på mandag og alle verdier var flotte så langt i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...