Gå til innhold

LIBRO bør absolutt tenke seg litt om

Anbefalte innlegg

Skrevet

de har kun bilder av guttebabier på alle bleiepakningene sine, alle størrelser og former, guttebabier i gutteklær

er isse babyene finere ennandre babyer, selger de mere bleier med bilde av gutter på dem, tror de vi tenker de er bedre kvalitet for de er gutter verdig?

det eneste jentebilde var på potty training pants for jenter, ellers var resten bilder av gutter, da er det jo ikke lenger unisex bleier da,

sånn var det i alle fall på kiwi i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe det har jeg faktisk ikke tenkt på, eller lagt merke til..=P

Tror ikke det er mange som tenker på pakken når de kjøper bleier. Tror de heller går etter erfaringer, å hva som virker mest behagelig for barnet..

Skrevet

Å henge seg opp i hvilket kjønn det er bilde av på bleiepakka, blir like ille som da kvinneforkjemperne kritiserte at det er bilde av en MANN og et barn på gangfeltskiltene.

Skrevet

Åh vet! det er patetisk! vet du hvorfor det gjør det? fordi om det er bilde av ei jente på bleiepakka så kjøper ikke foreldre til gutter den! da kan de tro at den er for jenter å kjøpe ett annet merke.. Mens mødre og fedre som har jenter er vant til at jenter kan bruke en guttebukse/genserå hvertfall bleie for den er d ingen som ser..men gutter bruker ingenting av jenteting sååååååååå libero safer noe jævlig der ja!!

Skrevet

Vel...endelig får vi guttemammaer igjen for at det er SÅ mye bedre utvalg av jenteklær i absolutt alle barnebutikker.

Skrevet

ja, de bør nok tenke seg om, ellers slutter alle vi med jentebabyer å kjøpe bleier. eh...

Skrevet

Jeg var i diverse lekebutikker for å finne en gutte babydukke til min sønn. Alle pakkene hadde jenter som lekte med dukker på pakkningen. Mannen i butikken informerte meg om at barn ikke så på pakkningen, kun på innholdet. Det er nok riktig. Det er bare det at det er jeg som er kunden, ikke sønnen min. Litt som om det er hesteeieren som er kunden hos veterinær og hovslager ikke hesten.

Skrevet

Utrolig nok går vi gjennom livet som en hjerne død gjeng og spiser allt reklamen pressenterer uten å stille kritiske spørsmålstegn. All honør til HI som tar tak i dette.

Skrevet

Mange bør tenke, diskriminerende reklame er alvorlig, da reklame er noe av det mest utspekullerte som finnes. Det er meningen at vi skal bli påvirket og direkte dumt om vi tror at vi ikke blir det.

Skrevet

Jepp libro må tenke... tenke bleie

Skrevet

Ehh,jeg gikk også på liberopakka på badet nå og der er det bilde av barn i bare bleia, hvordan kan du da vite hvilket kjønn barns har? Selvom de har kort hår er det ikke sikkert det er gutter da.

Skrevet

Oj har jenta mi gått i guttebleie hele tiden? Jeg har virkelig ikke tenkt på hvilket kjønn barnet avbildet på pakken har.....

På den pakken jeg har foran meg nå (libero limited edition str 4) er det to barn på pakken, og rompa til en tredje, en asiatisk gutt og et barn jeg trodde var jente men som er litt vanskelig å tyde. Sukk, ser ikke helt prolemet her jeg....

Skrevet

de fleste på liberopakkene er barn i lilla klær. hvordan kan du vite at det er en gutt? og barn i bare bleiene kan fint se ut som gutt fordi om det er en jente. ikke alle jenter har langt hår i musefletter. så jeg ser ikke problemet jeg heller. kunne godt ha oppfattet mange av barna som jenter. og potty training pants'n til libero er en for jenter med jenter på å en for gutter med gutt på.

Skrevet

HI.....Gud bedre meg.

Har du virkelig ikke noe annet å gjøre om dagen, enn å irritere deg over bagateller???

Hvis du ikke liker det, kan du ikke bare skrive et klage brev til dem da?? Og be dem bruke mer jentebabyer??

G-sus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Typisk at en som mener likestilling er en bagatell kommer med en rekke utropstegn og missbruk av Gudsnavn.

Skrevet

Er du sikker på at alle er gutter da?

Men vet at det var ei som klaget til foreldre og barn en gang, om at de hadde nesten bare jenter på fremsiden, de svarte at de ikke hadde tenkt over det,og etter det har det vært mer variert :)

Skrevet

de er faktisk kledd som gutter, og ser ut som gutter, men det er jo mulig de egentlig er jenter........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...