mamma til tre prinsesserღ Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Du kjenner at de setter inn kateteret, men det er ikke vondt. Kanskje litt ubehagelig.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Det skal ikke gjøre vondt, kan være ubehagelig ja. Men noen sykepleiere kan være litt voldsom og da kan det gjøre riktig så vondt ja. Men dersom sykepleieren er forsiktig så er det ikke så gale.
citten Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Jeg fikk satt kateter under fødslen sist, og var da ganske hoven nedentil - så jordmora bomma en gang eller tre før ho fikk satt det på plass. Så for min del var det verre enn riene mens det holdt på Men, men - kan jo bare ha vært uflaks siden de andre her ikke har hatt samme opplevelsen
Store♥+Lille♥+♥i_magen Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 I utgangspunktet burde det ikke være vondt, men kan nok være ubehagelig. Men det vil også avhenge av hvor lett det er å komme til (vi er jo tross alt litt forskjellige :-) ), og evt hvor hoven en er. Og så kommer det an på typen kateter og størrelse på dette. Jeg ble katetrisert under fødsel, og merket absolutt ingen ting.
2 søte små gutter Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Det er ikke så ille for oss damer å bli kateterisert som det er for mannfolka med den lange snabelen sin.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå