Lovemychild Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Må spør deg (bare svar hvis du har lyst altså : Ser sønnen din har et Spansk fornavn (hvertfall det ene av fornavnene),er pappa`n Spansk?? Lurer bare siden jeg selv er gift med en spanjol som har samme fornavn som din sønn...det som begynner på J.
Monajenten Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Hei:-) Pappaen er halvt spansk, og har det samme mellomnavnet:-) Han er oppkalt etter sin farfar igjen, så syns det er litt koselig å føre det videre! :-)
Lovemychild Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 Ja,det er det, og det navnet er jo veldig typisk Spansk, Takk for svar, og barna dine er kjempesøte
Monajenten Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Tusen takk for det, Teflonhjernen:-) Prøvde å lage en lillebror med brune øyne jeg, siden jeg tross alt fant meg en halvspanjol, men det gikk ikke den veien gitt;-) De liker visst mine farger, de to trollene mine:-s ;-)
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Han er kjempenydelig, han også! Vaaakre barn du har :-D :-D Og kjempefine navn, vurderte A til min datter =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå